اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نقوی در تشریح جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد

تأکید بر وحدت قوا و سیاسیون جهت حمایت از دولت

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وحدت همه قوا، نیروها و جریانات سیاسی بر محور بیانات رهبری در جهت حمایت از دولت برای رفع مشکلات مردم، ضروری است.

تأکید بر وحدت قوا و سیاسیون جهت حمایت از دولت

سیدحسین نقوی‎حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در توضیح نشست امروز یکشنبه (10 تیرماه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه بحث و گفتوگو پیرامون مسائل اساسی کشور در شرایط فعلی صورت گرفت و حاجی بابایی رئیس فراکسیون نیز گزارشی از فعالیت های فراکسیون در جهت طراحی و همکاری لازم با روسای قوا و انسجام داخلی در جهت ارائه راه های عملی حل بحران های اقتصادی ارائه کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برخی فراکسیون ها با هدف گرفتن امتیاز از آقای روحانی، شروع به مخالفت با دولت و تهدید به استیضاح وزرا کرده اند؛ در حالی که در تمام عملکرد پنج ساله گذشته دولت شریک بوده و خود آنها جزء دولت بوده اند، اما برای کسب امتیازات بیشتر حمله به دولت را شروع کرده اند و اپوزیسیون دولت شده اند.

وی افزود: در این جلسه همچنین مطرح شد که حرکت در راستای منافع ملی کشور، وحدت قوا و انسجام داخلی و بر محور بیانات مقام معظم رهبری و تدبیر لازم و مناسب در جهت حل مشکلات مردم ضروری است، از این رو فراکسیون از تصمیم گیری و تلاش سران قوا در جهت حل معضلات حمایت کرد و اعلام آمادگی نمود که در این جهت همکاری لازم را انجام دهد.

نقوی حسینی، یادآور شد: فراکسیون قرار شد طرحی تهیه و با استفاده از متخصصین و کارشناسان هم طرح عملیاتی و اجرایی در شرایط فعلی را تهیه و پیگیری نماید. بنابراین تاکید شد در شرایط فعلی همه قوا و نیروها و جریانات سیاسی بر محور بیانات مقام معظم رهبری متحد شده و همه توان خود را در جهت حمایت از دولت و تصمیمات سران قوا به کار گیرند تا مشکلات مردم حل شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین در این جلسه گفته شد که پس از عدم پاسخگویی دو فراکسیون امید و مستقلین مبنی بر معرفی افراد پیشنهادی خود جهت تشکیل کارگروه بررسی شرایط و ارائه طرح های لازم، فراکسیون به طور مستقل کارگروهی را تشکیل دادند که فردا ساعت 10 صبح اولین جلسه خود را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: آقایان بحرینی، مصری، مفتح، عباسی، بهمنی، حاج بابایی، نقوی حسینی، شاعری، خادمی، شهریاری، زارع، پورابراهیمی، محبی نیا، بیگی، فولادگر، ساداتی نژاد، دهقان، شکری، رضایی، امیرآبادی، پاپی زاده، حسنوند، فرهنگی و سلیمانی برای شرکت در کارگروه مذکور اعلام آمادگی کرده اند.

نقوی حسینی با بیان اینکه این کارگروه بنا دارد با تشکیل جلسات مستمر و بررسی شرایط فعلی و مشکلات حاد اقتصادی که برای مردم پیش آمده، راه کارهای عملیاتی را ارائه دهد، گفت: در این مسیر از نظر کلیه کارشناسان و صاحب نظران استفاده خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در این جلسه آقایان مصری، عباسی، سالک، خادم، حسن بیگی، شاعری، مقصودی، خجسته، بهمنی و نقوی حسینی اظهارنظر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول