اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

داریوش اسدزاده در گفت‌وگو با فارس:

خانه‌نشین شده‌ام/ کار کردن برای جوان‌ترهاست

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: مدتی است بیمارم، همان روزهای اول دکتر هم رفتم و دارو و فیزیوتراپی برایم نوشت، اما هنوز بهبودی کامل حاصل نشده است.

 خانه‌نشین شده‌ام/ کار کردن برای جوان‌ترهاست

«داریوش اسدزاده» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: حدود یک هفته است که در خانه زمین خوردم و پای راستم پیچ خورده است، به همین دلیل در این مدت خانه نشین شده و با ویلچیر در خانه راه می‌روم.

بازیگر «دردسرهای عظیم۲» ادامه داد: همان روزهای اول دکتر هم رفتم و دارو و فیزیوتراپی برایم نوشت، کمی بهترم اما هنوز بهبودی کامل حاصل نشده است. در این روزها یا کتاب می‌خوانم و یا تلویزیون می‌بینم. 

این بازیگر درباره فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی خود نیز گفت:  مدتی است که کاری را قبول نمی‌کنم چراکه معتقدم کار کردن برای جوان‌ترهاست.

بازیگر سریال «چرخ فلک» در ادامه افزود: آخرین کتابم با نام «لاله زار و خاطرات» زیر چاپ است و بزودی در بازار عرضه می‌شود. در این کتاب خاطرات ریز و درشتم را از سال ۱۳۲۰ که وارد تئاتر و لاله زار شدم تا الان به نگارش درآوردم. این کتاب بعد از کتاب‌های سیری در تاریخ تئاتر ایران از قبل از اسلام تا سال ۵۷، برگ‌های خواندنی،  تماشاخانه تهران، تهران و خاطراتش پنجمین کتابم به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول