اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پالیزدار به فارس خبر داد

جلسه «ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» برگزار شد/ بررسی پیشگیری و مبارزه با فساد در دوره تحریم

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در دوره تحریم‌های احتمالی و شرایط اقتصادی جدید کشور عصر امروز با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد.

جلسه «ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» برگزار شد/ بررسی پیشگیری و مبارزه با فساد در دوره تحریم

کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس از برگزاری دومین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ظرف یک‌ماهه اخیر خبر داد.

وی ادامه داد: ستاد به منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در دوره تحریم‌های احتمالی و شرایط اقتصادی جدید کشور و در جهت اتخاذ تصمیمات مهمی در این خصوص عصر امروز با حضور اکثریت قوی اعضا تشکیل جلسه داد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: با توجه به مباحثی که در جلسه قبل مطرح شد سعی خواهد شد هر دو هفته یک‌بار جلسات ستاد برگزار شود. البته اصل زمان برگزاری جلسات ماهی یک‌بار است اما به خاطر پیگیری دستورات و شرایطی که در آن قرار داریم، شاید تعدادی از آنان پشت سر هم برگزار شود.

پالیزدار تأکید کرد: همان‌طور که در جلسه گذشته ستاد بحث شد، همه تأکید داشتند که تحریم‌های ظالمانه مجدداً شروع شده است و با آغاز دور جدید تحریم‌های امریکا قطعاً افرادی به دنبال سوءاستفاده از شرایط موجود می‌باشند و اینجاست که باید برنامه‌ریزی کنیم تا افراد فاسد و متخلف که این فضا را مترصد اعمال خلافشان می‌بینند اجازه فعالیت پیدا نکنند و برنامه مهار این‌گونه افراد شروع می‌شود که این موضوع از وظایف ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول