اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نکاتی را که لازم بود با روسای فدراسیون مطرح کردیم

شهنازی: تقسیم کار خوب بوده و مشکل مالی نیست/ تلاش ما ارتقای جایگاه است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تقسیم کار خوبی صورت گرفته و ما برای بازی‌ها مشکل مالی نداریم.

شهنازی: تقسیم کار خوب بوده و مشکل مالی نیست/ تلاش ما ارتقای جایگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه مسئولان با رؤسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی در جمع خبرنگاران، گفت: وقتی کاروان بزرگی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود نکات زیادی وجود دارد که باید هماهنگی شود. در رابطه با پرواز، اسکان، پوشش، مسائل مالی، تدارکاتی و تجهیزاتی باید هماهنگی صورت گیرد.

وی افزود: امروز جلسه مفیدی داشتیم توسط کادر اعزامی و مسئولان کمیته مسائل مطرح شد، صالحی امیری دیدگاه کلی را توضیح داد من هم نکاتی را که لازم بود مطرح کردم. سؤالات مختلف پاسخ داده شد. ما هم قرار است کارگاه‌های تخصصی را با سرپرستان تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی داشته باشیم تا آنها مسائل را به اعضا منتقل کنند. 

دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه مشکل مالی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تقسیم کار خوبی صورت گرفته و ما مشکل مالی نداریم در رابطه با تجهیزات با هواپیمایی ماهان صحبت و روال طی شده، لیست همه به آنها داده شده است از سؤالات امروز رؤسای فدراسیون‌ها متوجه شدیم آنها می‌خواهند در خصوص ID کارت‌ها توجیه شده یا اطلاعاتی در خصوص کسانی که اسامی‌شان دیرتر ارسال شده، کسب کنند.

شهنازی درباره تعداد پیش‌بینی از تعداد مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: تعداد مدال یک بحث است، جایگاه بحثی دیگر. رقبای ما تلاش کرده‌اند اندونزی به عنوان میزبان بازی‌ها با تغییر نحوه برگزاری رقیب بزرگی به شمار می‌رود در حالی که اصولاً این کشور برای ما یک رقیب نیست. آنها یکسری رشته‌ها را عوض کرده‌اند که به نفع میزبان و به ضرر ما بوده است. تلاش ما این است ابتدا جایگاه پنجمی خودمان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول