اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازداشت آدم ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت

گرانی سکه باعث ربوده شدن کودک 6 ساله همدانی شد

سارقانی که یک کودک ۶ ساله همدانی را در روز روشن ربوده بودند و در ازای آزادی او از خانواده‌اش درخواست سکه طلا کردند، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی همدان شناسایی و دستگیر شدند.

گرانی سکه باعث ربوده شدن کودک 6 ساله همدانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: دوشنبه گذشته در ساعت حدود 20:30 دقیقه در محله متخصصین همدان دو نفر سارق با خودرو ام وی ام اقدام به ربودن کودک 6 ساله‌ای کردند که پس از اطلاع خانواده کودک به پلیس 110 بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه سارقان تقاضای وجه و سکه از خانواده کودک کرده بودند کاراگاهان آگاهی با اقدامات کارشناسی و تحقیقات پلیسی و طی هماهنگی با خانواده کودک در محل ملاقات حاضر و سارق که با موتورسیکلت برای گرفتن وجه و سکه آمده بود؛ دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه افزود: پس از دستگیری متهم خوشبختانه کودک نیز که دوشنبه شب در اختیار سارقان بوده صحیح و سالم در اختیار خانواده قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پلیس استان همدان در کمتر از 24 ساعت توانست این کودک را به آغوش خانواده برگرداند و موجب خشنودی پدر و مادر این کودک شود.

کامرانی صالح افزود: اعتماد و همکاری مردم با پلیس می‌تواند توفیقات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و ارتقای سطح احساس امنیت فراهم کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول