اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس بسیج رسانه فارس خبرداد

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شیراز

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبرداد و گفت : مهلت پذیرش آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا 31 شهریورماه است.

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مصطفی اژدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 2 مرحله کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای این جشنواره شامل مقاومت و دفاع مقدس، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس تصریح کرد: سازگاری باکم آبی، معضل پلاستیک، سختی کار‌های محیط‌بانان و نیز مشارکت مردم در حفظ محیط‌زیست و سواد رسانه‌ای ازجمله موضوع‌های مرحله استانی است.

اژدری بیان داشت: عکس، خبر، موشن گرافی، گزارش و کاریکاتور مهم‌ترین محور‌های آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره استانی در شیراز است.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار نوشتاری خود را که در روزنامه و یا سایت از امروز تا 31 شهریورماه منتشر می‌شود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بسیج رسانه فارس تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس ابراز داشت: افتتاحیه مرحله استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر 29 مهرماه امسال بوده و آثار برگزیدگان به مرحله کشوری ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول