اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

مفسدان اقتصادی مجازات شوند/ دولت بازار را تنظیم کند تا سلطان سکه به‌وجود نیاید

امام جمعه ساری با اشاره به خسارت مفسدان اقتصادی به جامعه خواستار برخورد با اخلالگران و مفسدان عرصه اقتصادی شد.

مفسدان اقتصادی مجازات شوند/ دولت بازار را تنظیم کند تا سلطان سکه به‌وجود نیاید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در سخنرانی خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: هیچ کسی نمی‌داند حیات ذات اقدس پروردگار چگونه است و راز حیات چیست، دانشمندان دریافته‌اند که شاید تا هزار سال دیگر رمز حیات کشف شود.

وی با بیان اینکه همه محکوم به مرگ و فنا هستند و هنوز کسی به مرگ و حیات پی نبرده است، افزود: نفس ما، ما را به سوی مرگ می‌برد و در حال فرار هم به آن می‌رسیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: حیاتی که داریم مغتنم بشماریم چون مرگ در کمین ما است، هیچ قدرتی غیر از قدرت خداوندی در این عالم زنده نمی‌ماند، مشکل مرگ را مانند حیات هیچ کسی حل نکرد.

طبرسی با بیان اینکه حیات برای ما همیشه نمی‌ماند و چه بخواهیم و نخواهیم حیات را از دست می‌دهیم، خاطرنشان کرد: تا هستیم از این حیات استفاده کنیم، بهره بگیریم و با مرگ سفید از دنیا برویم.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرهنگ گسترده و غنی را برای ما شیعیان آورد که باید دهه صادقیه بگیریم، اظهار کرد: امام صادق(ع) حقش کمتر از امام حسین(ع) نیست، قبل از امام صادق(ع) شیعه را با شمشیر می‌شناختند اما نوبت به امام صادق رسید احکام اسلام و قرآن، اخلاق پیامبر تفسیر شد، همه چیز را به برکت وجود امام صادق(ع) داریم.

امام جمعه ساری با اشاره به سفر روحانی به اروپا یادآور شد: سفر رئیس جمهور یکی از سفرهای مفید و مهم بود، اگر مهم نبود سردار سلیمانی پیام نمی‌فرستاد، در این سفر روحانی دو موضع شجاعانه و قاطعانه گرفت.

این مسؤول ادامه داد: یکی اینکه گفت رژیم صهیونیستی غاصب است و دوم اگر بگویند نفت ما صادر نشود ما هم نمی‌گذاریم نفت دیگران از تنگه هرمز عبور کند، این دو موضع قاطع هم پشت دشمنان را شکست و هم دوستان را خوشحال کرد و هم به سردار ولایی نامه نوشت و روحانی را برادر تعبیر کرد و گفت که دست شما را می‌بوسم.

طبرسی با بیان اینکه این امر در جهان چه تاثیری دارد، تاکید کرد: این یعنی شما  چگونه صفوف را بر علیه ما فشرده کردید، ما هم صفوف‌مان را فشرده کرده و مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر سعودی می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه ما با آمریکا و دشمنان برای ما یک اصل استراتژیک است و ما 40 سال اینها را آزمودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: باید دولت بازار را تنظیم کند تا دیگر سلطان سکه دو تنی به‌وجود نیاید آن را در نطفه خفه کنند، بابک زنجانی را در آب نمک خوابانده‌اند و خاوری هم فرار کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه مردم ناامید می‌شوند باید به مردم امید دهیم تصریح کرد: باید اینها را رسوا کرد حکومت که شوخی ندارد، مگر اینها اختلال در نظام اقتصادی ندارند، مگر بازار را خراب نمی‌کنند؟  فکری برای این افراد به فوریت انجام دهید تا دل مردم خوشحال شود.

طبرسی ادامه داد: دنیا بدانند ما یک صف واحدم و از ارزش‌ها و انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به روز مالیات گفت مالیات عاقلانه، عادلانه و منصفانه جز قوانین بین‌المللی است، گفت: مالیات برای امنیت و ساخت و ساز و عمران است و با خمس فرق دارد، خمس واجب و حق‌الناس است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول