اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراكسيون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

مفسدان اقتصادي در ميدان آزادي اعدام شوند/ 4 خانواده پشت پرده واردات خودروهای لوکس

رئیس فراكسيون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: من مانند بقیه مردم منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی دستگیر شده در میدان آزادی تهران هستم که همه ببینند نظام مقتدرانه با فساد اقتصادی برخورد می‌کند.

مفسدان اقتصادي در ميدان آزادي اعدام شوند/ 4 خانواده پشت پرده واردات خودروهای لوکس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته امشب در اجتماع مردمی اظهار کرد: مسؤولان خادم و نوکر مردم هستند و اگر تصور کنند ارباب هستند دیگر نمی‌توانند از حق آن‌ها دفاع کنند.

وی با تأکید بر این‌که مسؤول باید به‌ موقع پاسخگو باشد و به‌ موقع حرف بزند، گفت: مردم کار خود را انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسؤولان است که از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مورد برخورد با مسببان وضعیت بازار ارز و سکه تصریح کرد: هر‌کس به مردم خیانت و در بیت‌المال دست‌اندازی کرده باید معرفی و رسوا شود.

خجسته از کنترل بانک‌ها خبر داد و ابراز داشت: من مانند بقیه مردم منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی دستگیر شده در میدان آزادی تهران هستم که همه ببینند نظام مقتدرانه با فساد اقتصادی برخورد می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است و برخلاف کره شمالی یا حتی روسیه و چین که گاه در برابر آمریکا کوتاه آمده‌اند تنها کشوری که تمام‌قد در مقابل آمریکا ایستاده و او را مستأصل کرده ایران است.

وی با اشاره به اینکه رابطه ایران و آمریکا همواره رابطه گرگ‌ و میش بوده است، تصریح کرد: ترامپ از تمام جهان باج‌خواهی می‌کند اما با وجود حمایت‌های چهار کشور عرب منطقه و اسرائیل از قلدری آمریکا، این کشور قدرت عرض‌ اندام در برابر ایران را ندارد.

خجسته منابع ایران را بیشتر از کل اروپا دانست و گفت: ما باید با وحدت در برابر آسیب‌هایی که به‌ نظام وارد می‌شود بایستیم.

وی با اشاره به معرفی 31 مفسد اقتصادی کلان به سران سه قوه خاطرنشان کرد: از نظر قانون نباید نام این افراد پیش از محاکمه عنوان شد به همین دلیل آنها را معرفی نکردیم اما انتظار اقدام قاطع داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حالت سردرگمی و بی‌نظمی که در اقتصاد وجود دارد، افزود: باید در برابر قاچاق اقدام قاطع شود، این وضعیت حاصل ناتوانی نیست بلکه حاصل نخواستن است؛ توصیه ما این است که کسانی که از میز و موقعیت خود می‌ترسند کنار بروند.

کنترل بانک‌ها در دستور کار

وی با بیان اینکه نماینده مردم و مسؤول نباید آلوده باشد، عنوان کرد: اگر فرد آلوده باشد نمی‌تواند در جای لازم حرف بزند، امروز مدرس‌ها باید در مجلس ما وجود داشته باشد تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشند.

خجسته ادامه داد: این بی نظمی اقتصادی نتیجه اقدامات آمریکای داخلی است و من بارها به وزرای مربوطه تذکر صریح دادم و به‌ هیچ‌ وجه کوتاه نیامدم.

وی تصریح کرد: اگر نماینده اجازه دهد افرادی به وی نزدیک شوند به نماینده بی‌خاصیت بدل می‌شود و مردم هم نماینده بی‌خاصیت نمی‌خواهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان این‌که در جنگ اقتصادی به فرماندهانی شجاع و خالص مانند دوران دفاع مقدس نیاز داریم، گفت: بالا رفتن تدریجی نرخ دلار که با سکوت دیگر مسؤولان برگزار شد حاصل برنامه آمریکای داخلی بود چنانکه بدون بالا رفتن دستمزد رانندگان ملزوماتی مانند لاستیک و روغن را گران کرده و رانندگان که همواره حامی انقلاب و جبهه‌ها بوده‌اند را به اعتراض کشاندند.

وی با اشاره به تاثیرات افزایش نرخ دلار بر قدرت خرید مردم و کاهش ارزش حقوق‌ها، بیان کرد: واردات صوری، احتکار و قاچاق کالا بر وضعیت معیشت مردم فشار وارد کرده است.

خجسته با بیان اینکه ما تیم اقتصادی دولت را تعیین تکلیف می‌کنیم، متذکر شد: ابتدا که از مسائل گمرک سخن گفتیم ما را متهم به دروغگویی کردند اما اکنون با سند سخنانمان اثبات شده و چندین نفر در مورد خودروهای قاچاق دستگیر شده‌اند که عمده این واردات توسط چهار خانواده انجام شده بود.

وی با بیان اینکه از این به بعد مسؤولان را به پاسخگویی مجبور کرده و فضای مفسدان اقتصادی را ناامن می‌کنم، بیان کرد: هر کس در برابر این مفاسد سکوت کند شریک این مسائل است؛ اگر در هر کجای دنیا فساد باشد در جمهوری اسلامی یک مورد هم زیاد است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از مواضع اخیر رئیس جمهور تجلیل کرد و گفت: ما حامی دولت هستیم اما حمایت به معنای سکوت نیست چنان‌که گفته‌ایم تیم اقتصادی دولت و رئیس بانک مرکزی باید بروند و افرادی مبتکر، دلسوز و انقلابی جایگزین آن‌ها شوند.

 

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول