اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

واکنش «حضرتی» به بیانیه دفتر منتجب نیا:

بعید است منتجب‌نیا در جریان «نامه» باشد/ آنچه در حزب رخ داده قانونی است

حضرتی در حالی بعید دانسته آقای منتجب‌نیا در جریان بیانیه دفتر خود باشد، که روز گذشته، نامه‌ای با امضای رسول منتجب‌نیا، خطاب به اعضای حزب اعتماد ملّی در سراسر کشور صادر شد و در آن تأکید شد که هیچ‌ تغییری در ارکان حزب رخ نداده است.

بعید است منتجب‌نیا در جریان «نامه» باشد/ آنچه در حزب رخ داده قانونی است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس الیاس حضرتی که در جلسه اخیر شورای مرکزی حزب اعتماد ملّی به عنوان قائم‌مقام این حزب انتخاب شده، به بیانیه اخیر دفتر رسول منتجب‌نیا واکنش نشان داد.

حضرتی در رونامه اعتماد نوشت: «آقای منتجب‌نیا بزرگ ما هستند و من شخصا احترام زیادی برای ایشان قائلم و همچنان جزو دوستداران‌شان هستم. سابقه دوستی و همکاری ما با ایشان به سال‌های قبل برمی‌گردد و با شناختی که من از ایشان و از مواضع‌ ایشان دارم بعید می‌دانم در جریان این نامه یا بیانیه بوده باشند. این نامه یا بیانیه منتسب به دفتر ایشان است و البته من شخصا نویسنده نامه را که به اعتباری مسوول دفتر ایشان هم هست، نمی‌شناسم. آنچه می‌دانم این است که این ادبیات و این نگاه نمی‌تواند متعلق به آقای منتجب‌نیا باشد.»

حضرتی، بیانیه مزبور را بیانیه‌ای دانسته که به نفع اصلاح‌طلبان، و در شأن حزب اعتماد ملی و دبیرکل آن نیست و ادامه می‌دهد: «این وسط بعید نمی‌دانم که عده‌ای شیطنت کرده باشند اما بالاخره آنچه در حزب اتفاق افتاده، قانونی است و اسناد و مدارک آن هم موجود است و ما چیزی برای پنهان کردن نداریم.»

ماجرا از این قرار است که روز جمعه، جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملّی برگزار شد و با استعفای رسول منتجب‌نیا؛ قائم‌مقام حزب، موافقت شد و الیاس حضرتی به عنوان قائم‌مقام جدید انتخاب شد.

در پی این اتفاق، برخی اعضای شورای مرکزی حزب، از جمله آزادی‌منش، دوستی و قائمی، مصاحبه‌هایی انجام دادند و نسبت به این انتخاب اعتراض کردند و جلسه مزبور را فاقد رسمیت عنوان کردند.

در ادامه، دفتر رسول منتجب‌نیا، بیانیه تندی را علیه الیاس حضرتی صادر کرد و جلسه انتخاب وی را غیرقانونی و کودتاگونه توصیف کرد.

الیاس حضرتی در حالی به این بیانیه واکنش نشان داده و نوشته است که بعید است آقای منتجب‌نیا در جریان این بیانیه باشند، که روز گذشته(دوشنبه 18 تیر) نامه‌ای با امضای رسول منتجب‌نیا، خطاب به اعضای حزب اعتماد ملّی در سراسر کشور صادر شد و در آن تأکید شد که هیچ‌ تغییری در ارکان حزب رخ نداده است و احدی حق کم‌ترین تغییر در جلسات حزب را ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول