اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گفت‌وگوی اختصاصی فارس با برادر شهید معین‌الدینی:

جای پدرم در استقبال منصور خالیست/ عجز قلم برای بیان لحظه پایان 36 سال دوری

برادر شهید منصور معین‌الدینی که پس از 36 سال پیکر برادر شهیدش را به آغوش کشید از حس و حالش از این دیدار گفت.

 جای پدرم در استقبال منصور خالیست/ عجز قلم برای بیان لحظه پایان 36 سال دوری

سید احمد معین‌الدینی که امروز پس از 36 سال توانست برادر شهیدش را در آغوش بکشد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چادگان اظهار کرد: جای خالی برادرم در این لحظه بیشتر احساس می‌شود اما افسوس که پدر این خانواده داغدار هم‌ سال 96 با حسرت دیدار برادرم به دیار حق شتافت.

وی افزود: لحظه پایان 36 سال دوری و غربت اینجا با گرفتن تابوت پیچیده شده برادرم در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در آغوش هفت برادر و دو خواهر شهید رقم می‌خورد؛ لحظه‌ای که قلم از بیانش ناتوان است اما جای پدر خالی است تا از فرزندش استقبال کند.

برادر از 36 سال دوری برادرش می‌گوید؛ از دل‌تنگی‌هایشان، از حسرت روزهایی که برای دیدن پدر به انتظار نشستند، از چشمان منتظرشان که به در دوخته بودند و از روزهای از غم از دست دادن پدر خیلی سخت است.

معین‌الدینی ادامه می‌دهد: برادرم دانش‌آموز دوره متوسطه بود و از همان دوران علاقه زیادی داشت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشد تا با رضایت خانواده عازم جبهه شد.

وی گفت: در تمامی این سال‌ها از برادرم بی‌خبر بودیم و همچنان انتظار برگشت او را داشتیم، پدرم همچنان چشم به در دوخته بود تا برادرم بیاید اما با گذشت زمان پدرم دار فانی را وداع گفت و الان با آمدن پیکر پاک برادرم از غربت، پدرم در قید حیات نیست که به پیشواز برادرمان برود و بگوید پس از 36 سال غربت به شهرمان خوش‌آمدی.

برادر شهید ادامه داد: برادرم عاشق امام خمینی (ره) و انقلاب بود و به خاطر خاک وطن و آرمانش به مقام شهادت نائل آمد و بسیار خوشحال هستم که قرار است بعد از 36 سال عصر روز پنج‌شنبه به شهرمان بیاد و در گلستان شهدا شهرمان و در جوار هم‌رزمانش آرام گیرد.

وی بیان داشت: من به دلاوری شهدا می‌اندیشم که چقدر شجاعت و مردانگی می‌خواهد که از زندگی و خانواده بگذر و راه عشق و شهادت را برای رسیدن به معبود انتخاب کند.

معین‌الدینی تأکید کرد: یاد و خاطرات شهیدان نباید از یاد برود و برای جوانان، نوجوانان زندگی و رشادت‌های این عزیزان در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری برای مردم بازگو شود تا جوانان  بدانند وظیفه سنگینی در برابر این شهدا دارند.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون که دشمنان اسلام با نقشه‌های شوم خود می‌خواهند جوانان را به انحراف بکشند باید هوشیار بود و از زندگی و شجاعت شهدا در برابر دشمنان آگاه ساخت تا بدانند این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و ما وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.

برادر شهید معین‌الدینی مطرح کرد: هرچند منصور 36 سال مفقودالاثر بوده است اما همه این 36 سال روایت روزهایی است که اعضای خانواده برای پیدا کردن نشانی از منصور از یاران و دوستان این شهید جویا می‌شدند؛ چشم‌انتظاری پدر برای دیدن فرزند خیلی سخت است اما پدرم در قید حیات نیست که از برادرم استقبال کند.

وی حرف‌های بسیاری از برادر دارد کسی که 36 سال پیش رفت و بدون هیچ خبری دیگر نیامد و او هیچ وقت نتوانست رفتن او را فراموش کند.

به گزارش فارس، سید منصور معین‌الدینی در سال 1342 به دنیا آمد و در عملیات رمضان در شلمچه تاریخ 20 خرداد 61 به شهادت رسید؛ مراسم وداع با این شهید عصر روز پنج شنبه ساعت 20:30 در مسجد جامع چادگان با دعای کمیل و حضور پرشور مردم این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول