اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله رژیم صهیونیستی به چند پایگاه در نوار غزه و پاسخ راکتی مقاومت

رژیم صهیونیستی در جدیدترین تجاوز خود، چند پایگاه دیگر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار داد.

حمله  رژیم صهیونیستی به چند پایگاه در نوار غزه و پاسخ راکتی مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه «المیادین» اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ظهر امروز (شنبه) پایگاه «صلاح‌الدین» متعلق به مقاومت در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

«ابوجراد» یکی دیگر از پایگاه‌های هدف قرار گرفته، در نوار غزه است. 

دقایقی از اعلام این خبر نگذشته بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در شهرک‌های مجاور غزه خبر دادند و اعلام کردند مقاومت فلسطین چندین راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است. 

برخی رسانه‌ها اعلام کردند در پی شلیک راکت‌های مقاومت، چندین ساختمان در شهرک‌های «اشکول و نتیف عهسرا» آسیب دیده‌اند.

وبگاه «فلسطین الیوم» اعلام کرد مقاومت بامداد امروز 31 موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی  شلیک کرده است. صهیونیست‌ها نیز 16 پایگاه مقاومت فلسطین را از بامداد تا به این لحظه (انتشار خبر) هدف قرار داده است.

 بر اساس گزارش شبکه‌ «الجزیره»، رژیم صهیونیستی امروز صبح دو بار متوالی پایگاه وابسته به گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در شرق «بریج» و دو پایگاه دیگر این نیروها در شمال نوار غزه حمله کرد و علاوه بر آن یک تونل حماس نیز هدف قرار گرفت.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این حملات چندین موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.

  ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده حملات مذکور را در تلافی مجروح شدن یکی از افسرانش در مرز نوار غزه و طی راهپیمایی‌های بازگشت، به علاوه فرستادن بالون‌های و بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها انجام داده است.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده و هنوز ادامه دارد، تعداد شهدا در این تظاهرات به 139 و تعداد مجروحان به بیش از 15 هزار نفر رسیدم است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، تل‌آویو تصمیم به ادامه حملات به نوار غزه گرفته و این حملات همزمان با تلاش ها برای رسیدن به آرامش در مرز نوار غزه ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول