اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در تقویت فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در تقویت فرهنگ اسلامی است؛ به همین دلیل است که حضور ملت ایران اسلامی در اماکن متبرکه چشمگیر است.

 امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در تقویت فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ فریدون احمدی ظهر امروز در مراسم غبارروبی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اظهار کرد: امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم برای تقویت فرهنگ اسلامی دارند و باید از ظرفیت‌های موجود در آنها بهره گیری شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امامزادگان واجب‌التعظیم راهی برای رسیدن به خداوند متعال هستند که باید فعالیت‌های آنها را سرلوحه امور قرار گیرد؛ گفت: امامزادگان و اماکن متبرکه ظرفیتی عظیم در تقویت فرهنگ اسلامی است؛ به همین دلیل است که ملت ایران اسلامی در اماکن متبرکه چشمگیر است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در جوار آستان مقدس امامزاده در مناسبت‌های مختلف بیان کرد: با این حال دشمن در تلاش برای مقابله با آنهاست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در این برنامه ضمن پاسداشت و تکریم جایگاه امامزادگان در جامعه اسلامی اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بازسازی آستان مقدس امامزادگان است.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی با بیان اینکه این طرح چند سال است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در دست پیگیری است؛ افزود: در حال حاضر ساخت و بازسازی هشت امامزاده استان در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه  کار ساخت و بازسازی بقاع متبرکه با بهره‌گیری از ظرفیت و کمک‌های مردمی انجام می‌شود؛ گفت: حضور و مشارکت مردم در این طرح مطلوب بوده است.

در ادامه نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هلال احمر نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است؛ افزود: ایام تابستان، فرصتی است که برنامه‌های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور اجرایی می شود تا توانمندی‌های جوانان شکوفا شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول