اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

استاندار گلستان:

نگاه‌های مفرط سیاسی عامل عقب‌ماندگی 40 ساله گلستان است/ فضای سیاست‌زده گلستان به سمت توسعه حرکت کند

استاندار گلستان گفت: به اعتقاد من، یکی از دلایل اصلی که موجب شده استان گلستان طی 40 سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی، مسیر توسعه را طی نکند، نگاه‌های مفرط سیاسی است.

نگاه‌های مفرط سیاسی عامل عقب‌ماندگی 40 ساله گلستان است/ فضای سیاست‌زده گلستان به سمت توسعه حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نشست با تعدادی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نمایندگان شاخص حزب اصولگرایان استان اظهار کرد: اعتقاد دارم وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی برای رسیدن به توسعه بسیار مهم است و شعار من همواره «وحدت و توسعه» خواهد بود.
وی تصریح کرد: به اعتقاد من، یکی از دلایل اصلی که موجب شده استان گلستان طی 40 سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی، مسیر توسعه را طی نکند، نگاه‌های مفرط سیاسی است.

*همیشه مخالفت و جدال باعث عقب‌ماندگی است/ تلاش برای اجرای 100 پروژه محوری و تأثیرگذار در گلستان
استاندار گلستان با تأکید بر اینکه همیشه مخالفت و جدال باعث عقب‌ماندگی است، تصریح کرد: معتقدم با گفتگو و تعامل دوسویه می‌توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.
هاشمی با اشاره به 100 پروژه محوری و تأثیرگذار استان گفت: اگر بتوانیم با اتحاد و همدلی، حداقل 20 پروژه مهم و اولویت‌دار نظیر راه آهن گرگان مشهد، طرح گردشگری آشوراده، مجتمع تفریحی ساحل بندرگز (آرمان طبیعت)، توسعه نیروگاه علی‌آبادکتول، پتروشیمی و ... را به سرانجام برسانیم این اتفاق موجب اشتغالزایی برای جوانان همین استان و توسعه‌یافتگی آن می‌شود.

*بدون تعارف با هیچ کسی با فساد مبارزه خواهیم کرد/ دشمنان تلاش دارد از درون این نظام را خلع سلاح کرده و زمین بزنند

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با فساد و تخلفات اظهار کرد: وظیفه ما دفاع از حق‌الناس است و بر همین اساس، مبارزه با فساد در اولویت‌های کاری ما قرار دارد و بدون تعارف با هیچ کسی با آن مبارزه خواهیم کرد.
استاندار گلستان همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی و اتفاقات رخ داده در کشور شرایط امروز کشور را متفاوت از دوران اوایل انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال تلاش امروز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند و مانع نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری آن در منطقه و همچنین رشد و توسعه نظامی آن شوند.
هاشمی افزود: برای همین، دشمنان تصمیم گرفتند با مشاوره سرشاخه‌های گروه‌های معاند از جمله منافقین، از درون این نظام را خلع سلاح کرده و زمین بزنند.
استاندار گلستان با تأکید مجدد بر حفظ وحدت خاطرنشان کرد: باید با تعامل و گفتگو میان گروه‌های سیاسی، فضای سیاست‌زدگی استان را به گونه‌ای مدیریت کنیم که به سمت توسعه حرکت کند.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه تعدادی از نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب دغدغه و موضوعات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و پیرامون مسائل استان اظهار نظر هایی داشتند و همچنین حمایت، همدلی و اتحاد در مسیر توسعه استان را هدف خود اعلام کردند. 

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول