اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان خبر داد

تشکیل 21 هزار پرونده تسهیلات برای زلزله‌زدگان غرب کشور

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از تشکیل 21 هزار پرونده تسهیلات برای زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

تشکیل 21 هزار پرونده تسهیلات برای زلزله‌زدگان غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست مشترک شورای اسلامی شهرستان اصفهان با مسؤولان بنیاد مسکن صبح امروز با حضور فرماندار اصفهان در محل فرمانداری برگزار شد.

غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در این نشست با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در کمک به ساخت و بازسازی منازل مردم زلزله‌زده کرمانشاه تأکید دارد: در عرض 3 ماه بیش از 21 هزار پرونده خسارت دیدگان را تشکیل دادند.

او بیان می‌کند: ظرف مدت کوتاهی با کمک مردم و دولت اقلام و امکانات مورد نیاز به سرپل‌ذهاب ارسال شد تا بازسازی روند سریعی به خود بگیرد؛ 178 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان اصفهان است که 41 روستا طرح بازنگری آن انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جلساتی را باید با بخشداران برگزار کرد تا مشکلات را به صورت موردی رفع و حل کرد، بر این باور است: با توجه به وجود مشکلات و معایب در برخی از قوانین، این نارسایی‌ها باید در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.

وی تصریح می‌کند: بنیاد مسکن طی 4 سال گذشته 30 درصد سهمیه قیر داشته و در شهرستان اصفهان مصرف کرده است؛ این سهمیه برای آسفالت معابر 310 روستا به کار برده شده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول