اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری 133 محکوم فراری در اصفهان/ عملیات مرصاد 7 با موفقیت پایان یافت

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 133 نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد 7 خبر داد.

دستگیری 133 محکوم فراری در اصفهان/ عملیات مرصاد 7 با موفقیت پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس امنیت مردم، عملیات مرصاد 7 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و ظرف 6 ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات ضربتی، منسجم و هماهنگ تعداد 41 نفر از محکومان غایب و فراری و 92 نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات همچنین اعضای یک باند 3 نفره سارقان منازل که باقدرت نمایی و اعمال خشونت اقدام به سرقت می‌کردند نیز دستگیر و به 20 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی، کشف 11 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاوردهای این عملیات عنوان کرد و اذعان داشت: در مجموع 7 میلیارد ریال اموال مسروقه به دست آمده که پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: همچنین برای متصدیان 10 انبار ضایعاتی که اموال مسروقه را خریداری و به فروش می‌رساندند، اخطاریه پلمب صادر شد.

وی در پایان از تداوم این گونه برنامه‌ها برای مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خبر داد و ابراز داشت: استان اصفهان جولان‌گاه سارقان، اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه نیست و مأموران پلیس با این‌گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/63056/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول