اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مراسم معارفه مدیر جدید خانه تئاتر برگزار شد/گلایه‌های «همت» از بی مهری به تلاش‌هایش

اصغر همت ، مدیر عامل سابق خانه تئاتر عنوان کرد: از گذشته صحبت‌هایی مطرح بود که قدرت به دست جوانترها محول شود تا ببینیم اشکال کار از ما است یا از تئاتر ما!

مراسم معارفه مدیر جدید خانه تئاتر برگزار شد/گلایه‌های «همت» از بی مهری به تلاش‌هایش

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه اصغر همت و شهرام گیل‌آبادی، مدیران خانه تئاتر با حضور سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام کرمی مدیرکل اداره هنرهای نمایشی، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ساعتی پیش در خانه تئاتر برگزار شد.

همچنین در این مراسم حسین مسافر آستانه، اسماعیل خلج، مریم کاظمی، قطب‌الدین صادقی، داریوش اسدزاده، پریسا مقتدی، هادی مرزبان و جمعی دیگر از مدیران و هنرمندان و اعضای خانه تئاتر نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مسعود فروتن مجری این برنامه عنوان کرد: 40 سال است از طرفداران اصغر همت هستم، نخستین بار خودم تصویر او را گرفتم و حال باید با او به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر خداحافظی کنیم، هرچند به نظرم حیف بود او از صحنه دور باشد.

سپس در ایرج راد عضو هیئت  مدیره خانه تئاتر نیز طی سخنانی عنوان کرد: انتظارمان این بود که دوستان بیشتری را در این مراسم ببینیم. خانه تئاتر امروز 18 را به در کرد و در طی این 18 سال خیلی اتفاقات را پشت سر گذاشت، اما همیشه تمام سعی‌اش خدمتگزاری بوده است. خیلی از افرادی که از گذشته تاکنون در شکل‌گیری خانه تئاتر تأثیر داشتند از منافع شخصی خود گذشتند تا این مکان به سامان برسد.

در ادامه نیز اصغر همت طی سخنانی عنوان کرد: امروز دو جلسه دیگر نیز از صبح در راستای توسعه هنرهای معاصر و شورای سیاست‌گذاری جشنواره فجر داشتم، همانجا چند کلمه‌ای نگاشته و البته خیلی حرفی برای گفتن ندارم؛ چرا که این دو سال خوب یا بد گذشت و من فکر می‌کنم ما که 18 سال چراغ خاموش حرکت کردیم، آن زمان تصور می‌کردیم این کار به نفع تئاتر و خانه تئاتر است، اما الان تصور نمی‌کنم این چراغ خاموش از دید خودمان هم پنهان باقی بماند.

وی با اشاره به تغییر مدیریت و اتفاقی که افتاده، گفت:‌ از گذشته نیز صحبت‌هایی می‌شد که قدرت را به نیروهای جوانتر محول کنیم تا ببینیم اشکال از ما است که کار پیش نمی‌رود یا تئاتر ما! من در این دو سال خوشحال هستم که علاوه بر مدیریت 4 کار سنگین تئاتر نیز انجام دادم.

در پایان مراسم گیل آبادی  با خانواده نامیدن تئاتر گفت:ما برای رفع مطالبات انباشته شدن مادی و معرفتی تئاتر، چاره‌ای جز کار شبانه روزی نداریم . برنامه محوری، مشارکت محوری و جمع کردن این خانواده پرافتخار از اولویت‌های کاری خانه تئاتر است .

وی با بیان اینکه خانه تئاتر باید خانه امن تیاتری‌ها باشد،افزود:این خانه را باید آبادتر از قبل ساخت.

گزارش کامل فارس به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول