اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

معاون وزیر ورزش و جوانان:

برخی نقاط کشور از یک سالن ورزشی هم محروم هستند/ وجود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در کشور نتیجه توزیع ناعادلانه اعتبارات است، در برخی مناطق کشور حتی یک سالن ورزشی هم نیست.

برخی نقاط کشور از یک سالن ورزشی هم محروم هستند/ وجود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، امیررضا خادم ظهر امروز در آیین افتتاح سالن کشتی امام علی(ع) گلپایگان اظهار کرد:  فلسفه اصلی برای قهرمان شدن، نشاط عمومی، غرور عمومی و سلامت اجتماعی است و ورزشکاران با به دست آوردن مقام قهرمانی شور، نشاط و شادی خاصی را برای مردم ایجاد می‌کنند.

وی با بیان این که با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس 9 درصد اعتبار ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است، افزود: در یک سال گذشته  بودجه ورزش و جوانان در سطح کشور بیش از دو برابر افزایش داشته است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی در سطح کشور نیمه‌تمام مانده که برای اتمام به اعتبار نیاز دارد که مشارکت بخش خصوصی را می‎طلبد.

وی با اشاره به این‌که جذب بودجه کار تخصصی نیاز دارد، تصریح کرد: با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس بودجه سالن ورزشی خانه کشتی گلپایگان جذب شد و امروز این پروژه مهم ورزشی در شهرستان به بهره‌برداری می‎رسد.

خادم ادامه داد: با پیگیری نماینده مردم شهرستان گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، ظرف دو ماه آینده دو تخته تشک کشتی و مبلغ 10 میلیون تومان برای تهیه تجهیزات لازم سالن کشتی امام علی(ع) این شهرستان اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان شهرستان گلپایگان  پتانسیل خوبی در رشته کشتی دارند که با حمایت لازم به مقام‌های قهرمان جهانی خواهند رسید؛ پروژه‌های نیمه تمام در کشور نتیجه توزیع ناعادلانه اعتبارات است، در برخی مناطق کشور حتی یک سالن ورزشی هم نیست.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز داشت: پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام سرمایه ملی کشور هستند، اما به دلیل کمبود اعتبار سال‌های متوالی معوق ماندند که با توجه به محدودیت‌ها اولویت باید با پروژه‌های نیمه‌تمام باشد.

انتهای پیام/63071/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول