اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان:

حریق انبار خانه طباطبایی‌ها مهار شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: حریقی در بامداد امروز در انبار خانه تاریخی طباطبایی‌ها رخ داد که اتاق فوقانی که محل فروش بلیط بود و راه پله پشت بام این خانه را دچار سوختگی کرد که با حضور به موقع آتش‌نشانان اطفا شد.

حریق انبار خانه طباطبایی‌ها مهار شد

روح‌الله فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با حریق انبار خانه طباطبایی‌ها در کاشان اظهار کرد: حریقی در ساعت 3 و 7 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه 27 تیر در انبار خانه تاریخی طباطبایی‌ها رخ داد که اتاق فوقانی که محل فروش بلیط بود و راه پله پشت بام این خانه را دچار سوختگی کرد.

وی افزود: با توجه به اعلام حادثه در این مجموعه تاریخی در خیابان علوی کاشان تیم‌های عملیاتی از ایستگاه 4 این سازمان در محل حاضر و اقدامات لازم را در مهار، اطفا و جلوگیری از گسترش حریق انجام دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کاشان ادامه داد: 5 نیرو و 2 خودروی عملیاتی این حریق را در یکی از اتاق‌های طبقه فوقانی این مجموعه که به عنوان انبار استفاده می‌شده پوشش دادند و مانع از سرایت به دیگر فضاهای خانه تاریخی شدند.

وی در ادامه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان کمیته علت‌یابی حرائق سازمان آتش‌نشانی کاشان در دست بررسی است.

فدایی در پایان بیان کرد: با توجه به مهار آتش خسارتی به خانه تاریخی وارد نشده و بازدید از خانه همانند روزهای قبل مقدور است؛ در این حادثه تنها بخش کوچکی از تأسیسات اداری دچار سوختگی شده و هیچ خسارتی به بنا وارد نشده است.

انتهای پیام/63088/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول