اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آقاپور علیشاهی در گفت وگو با فارس تاکید کرد

ضرورت کار گروهی و جمعی برای برون رفت از بحران اقتصادی کشور

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مهم این است که یک کار گروهی و جمعی برای برون رفت از شرایط فعلی در کشور می‌طلبد و همه باید تلاش کنند.

ضرورت کار گروهی و جمعی برای برون رفت از بحران اقتصادی کشور

معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده مدرم شبستر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به بحران اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در فراکسیون زنان سه نفر از اعضای این فراکسیون در کمیسیون اقتصادی هستند.

وی افزود:‌ این اعضا نهایت تلاش خود را در رابطه با مشکلات ارزی،‌ راهکارهایی که برای دولت پیش‌بینی می‌شود و همچنین تقویت تیم اقتصادی دولت را انجام می‌دهند، اما مهم این است که یک کار گروهی و جمعی برای برون رفت از شرایط فعلی در کشور می‌طلبد و همه باید تلاش کنند.

باید همه به این نتیجه برسند که در فشار اقتصادی نخستین طبقه‌ای که در جامعه رنج می‌برند زنان هستند که تکیه گاه محکم همسر و فرزندان خود در جامعه هستند و کمبود‌ها را آنها باید جبران کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: بر اساس آمار رسمی که به دست ما رسیده است،‌زمانی که مشکلات اقتصادی که در جامعه به وجود می‌آید، دوره بیولوژیکی زنان در رابطه با بخش بیماری و پیری در ایران به زیر 35 سال رسیده است؛‌ این مطلب بیانگر ین است که زنان در کشورمان دوره میانسالی را طی نمی‌کنند که این اولین نشانه وضعیت اقتصاد نابسامان خانواده‌‌ها است.

وی برهمین اساس اضافه کرد: در کمیته اقتصادی فراکسیون زنان اقدامی که انجام دادیم در رابطه با تسهیلات بنگاه‌های کوچک و زودبازده برای زنان و همچنین عدم سخت گیری برای گواهی اشتغال را به عنوان پیشنهاد به وزیر اقتصاد ارائه دادیم.

آقاپور علیشاهی در ادامه سخنانش بر این نکته هم تاکید کرد که دولت باید توجه کند اگر به اقتصاد زنان توجه شود در واقع زنان را در عرضه اقتصادی وارد کند و این قشر جزو لوگوهای اصلی اقتصاد محسوب شوند ما خیلی سریع‌تر می‌توانیم این مسیر را طی کنیم؛ در واقع ما باید اصل چالش‌ها را در اقتصاد حل کنیم و گروه خاصی مد نظر نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول