اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

امام‌جمعه فردیس:

باید تیم اقتصادی کشورتغییرکرده و افراد باتجربه‌تر به میدان بیایند

امام‌جمعه فردیس گفت: تیم اقتصادی کشور باید تغییر کند و افراد تأثیرگذارتر و باتجربه‌تری در این حوزه وارد شوند تا بتوانیم برای مشکلات برنامه اساسی تدوین کنیم.

باید تیم اقتصادی کشورتغییرکرده و افراد باتجربه‌تر به میدان بیایند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان البرز در فردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس گفت: شرایط امروز کشور ویژه است ولی بحرانی نیست، ازاین‌رو نباید باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شویم زیرا ما در این 40 سال گذشته، روزهای سخت‌تر از این را هم گذرانده‌ایم.

وی افزود: آنچه در حال حاضر مهم است، نحوه مدیریت کردن شرایط است و رهبر انقلاب نیز در این رابطه فرمان‌هایی را اعلام کرده‌اند، اگر طبق این دستورات، بتوانیم برنامه‌ریزی درستی برای کشور داشته باشیم، پس از خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها، با معضلات اقتصادی مواجه نخواهیم شد.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: باید با حفظ روحیه خود به موفقیت کشور کمک کنیم، رفتار صحیح و تصمیم‌گیری درست، توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد، همچنین به گفته مقام معظم رهبری، دولت موظف است به‌عنوان سکان‌دار اجرایی کشور، این مسائل را رعایت کند تا ما از این پیچ تاریکی اقتصاد عبور کنیم.

ایمانی بابیان اینکه دولت باید در خصوص عملکرد خود شفاف‌سازی کند، خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان وظیفه‌دارند با شجاعت کامل مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کنند و اجازه سو استفاده به آنان را ندهند.

وی در ادامه بابیان اینکه گروه اقتصادی کشور باید تغییر کند و افراد تأثیرگذارتر و باتجربه‌تری به این حوزه وارد شوند گفت: ما باید بتوانیم برای رفع مشکلات برنامه‌های دقیق‌تری پایه‌ریزی کنیم ، همچنین مسئولان باید با ایجاد تعامل با مردم اجازه ندهند یأس و ناامیدی در کشور حاکم شود.

امام‌جمعه فردیس افزود: مسئولین باید حرف مردم را بشنوند تا بهتر بتوانند تصمیم بگیرند، طبق گفته رهبر انقلاب نباید معضلات اقتصادی کشور را به برجم گره بزنیم بلکه باید راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیدا نماییم و استفاده از بخش خصوصی و یا زندگی بر مبنی اقتصاد مقاومتی یکی از مسیرهای رفع مشکل است.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: گروهی که سعی داشتند بازار را دچار تشنج کنند و مردم را سلاخی کردند، باید در چهارچوب قانون محاکمه شوند و این خواسته به‌حق مردم کشور است.

وی به تعهد ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: در این رابطه سعی داشتیم به اروپا ثابت کنیم که راه‌های دیگری برای ایران وجود دارد و تنها به برجم امید نبسته‌ایم، ما در این برهه از زمان سعی داریم ارتباط خود را با کشورهای دیگر تقویت تا راهی برای برون‌رفت ما از مشکلات اقتصادی باشد.

خطیب نماز جمع فردیس بابیان اینکه گروهی سعی دارند روسیه را غیرقابل‌اعتماد جلوه دهند، خاطرنشان کرد: چیزی که تاکنون به اثبات رسیده است بدعهدی فرانسه، انگلیس و آمریکا است و اینکه چرا زمانی که در برجم تصمیم گرفتیم نیروگاه هسته‌ای خود را پلمپ کنیم، به آمریکا دل بستیم و آن زمان، حرفی از غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا نبود؟

ایمانی در پایان افزود: به‌هرحال غربی‌ها نشان دادند که صد در صد غیرقابل‌اعتماد هستند و ما باید با نگاهی باز ازاین‌پس رفتار کنیم.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول