اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

بام ایران، میزبان 174 هنرجوی برتر هنرستان‌های کشور

معاون آموزش متوسطه چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور با حضور 174 اثر هنری از دانش‌آموزان در شهرکرد برگزار می‌شود.

بام ایران، میزبان 174 هنرجوی برتر هنرستان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حشمت‌الله تیرگیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور از هشتم مردادماه سال‌جاری به مدت سه روز در شهرکرد برگزار می‌شود.
قائم مقام دبیرخانه اجرایی نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های کشور با اشاره به اینکه این جشنواره در 12 رشته و 41 زمینه برگزار می‌شود، افزود: تولید برنامه‌های تلویزیونی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، نقشه‌کشی، معماری، طراحی دوخت، صنایع دستی (گرایش فرش)، نقاشی، پویانمایی، صنایع، چوب و مبلمان از جمله این رشته‌ها است.
وی با بیان اینکه 174 اثر از دانش‌آموزان هنرستان‌های کشور به این جشنواره راه یافت، ادامه داد: از این تعداد، چهار اثر متعلق به دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری است.
تیرگیر اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی آموزش‌های علمی و عملی هنرستان‌های کشور، ارزیابی کیفیت آموزش‌های تخصصی کارگاهی و علمی، ایجاد انگیزه برای جذب و هدایت استعدادهای هنرجویان، معرفی توانمندی‌های چهارمحال و بختیاری، تقویت خلاقیت و ابتکارهای هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
معاون آموزش متوسطه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه سه هنرستان در شهرکرد میزبان داوری آثار رسیده به این جشنواره هستند، گفت: به منظور ارائه و عرضه آثار هنرجویان استان، نمایشگاهی هم‌زمان با این جشنواره در فرهنگسرای شهرکرد برپا می‌شود.
انتهای پیام/68027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول