اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تولید تایر بازیافتی برای دوچرخه های برقی برای اولین بار

شرکت پیرلی برای اولین بار از طریق بازیافت تایرهای مستعمل خودروهای سواری تایرهای مناسبی تولید کرده که در دوچرخه های برقی قابل استفاده است.

تولید تایر بازیافتی برای دوچرخه های برقی برای اولین بار

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز،شرکت پیرلی برای اولین بار از طریق بازیافت تایرهای مستعمل خودروهای سواری تایرهای مناسبی تولید کرده که در دوچرخه های برقی قابل استفاده است.

پیرلی که از 136 سال قبل در زمینه تولید انواع تایر برای وسایل نقلیه فعال است، تایر بازیافتی خاصی به نام Cycl-e تولید کرده که به طور خاص برای استفاده دوچرخه سواران در مناطق شهری طراحی شده است.

در این تایر به منظور حفاظت از دوچرخه سواران در برابر پستی و بلندی ها و موانع مختلف جاده ای از مواد متنوعی استفاده شده که همگی از تایرهای مستعمل و قدیمی تامین می شوند.

تایر یادشده در سه مدل مختلف عرضه می شود که دو مدل از آن ورزشی و یک مدل از آن استاندارد است. تفاوت اصلی این تایرها در وزن و الگوی طراحی آنهاست. دو تایر اول برای استفاده در سطوح ناهموار و غیرآسفالت بیشتر مناسب هستند. این شرکت می گوید قیمت و  زمان عرضه دقیق تایرهای یادشده را به زودی اعلام می کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول