اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس هلال‌احمر لامرد خبر داد

اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» در لامرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح تابستانی «شوق رویش» در لامرد برگزار می‌شود.

اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» در لامرد

محسن بینوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی فعالیت‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و برآوردن نیازمندی‌های آنان باید از جنبه‌های فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر همچون سال‌های گذشته در نظر دارد به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول تابستان با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی با عنوان شوق رویش اقدام کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد گفت: حضور نوجوانان و جوانان در پایگاه‌های فرهنگی آموزشی امور جوانان هلال‌احمر، زمینه مناسبی را برای مشارکت آن‌ها در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد.

 بینوا با اعلام اینکه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح تابستانی شوق رویش در لامرد برگزار می‌شود تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره‌های مهارت‌های داوطلبی و کمک‌های اولیه جهت ایجاد زمینه‌های همکاری آنان در انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و توانمندسازی اعضا درزمینهٔ کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مراکز و آشنایی آنان با اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان، ارتقاء نشاط اجتماعی در میان نسل جوان و شناسایی و به‌کار گیری جوانان و داوطلبان توانمند از دیگر اهداف طرح تابستانی شوق رویش است.

این مسوول اضافه کرد: برگزاری طرح تابستانی شوق رویش تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

بینوا در خصوص برنامه‌های این طرح نیز بیان داشت: این برنامه‌ها شامل آموزشی و توانمندسازی، فرهنگی و اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه و مناسبتی و مذهبی است.

انتهای پیام/76013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول