اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد

احساس خطر دشمنان از سنگر نماز جمعه

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان از سنگر نمازجمعه احساس خطر می‌کنند، گفت: دشمن در تلاش است با تبلیغات سوء، جوانان را از حضور در نمازجمعه دلسرد کند.

احساس خطر دشمنان از سنگر نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه برخی عوامل داخلی و خارجی به‌دنبال مصادره انقلاب هستند، گفت: نمایندگان مجلس باید مراقب باشند به‌دنبال احزاب و گروه‌های سیاسی نیافتند، زیرا این کار آن‌ها را از پیگیری مطالبات مردم به‌دور می‌کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسؤول و نماینده‌ای که به‌دنبال احزاب و گروه‌های سیاسی باشد، نمی‌تواند مدافع حق باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به سالروز اعدام یک مرجع تقلید در جمع مقلدانش، خاطرنشان کرد: این مرجع عالیقدر شیخ‌فضل‌الله نوری بود و زمانی‌که برعلیه مصادره مشروطه توسط بیگانگان قیام کرد، عده‌ای از بی‌بصیرتی مردم آن‌زمان سواستفاده کردند و به جامعه القا کردند که ایشان مخالف مشروطه هستند و امروز عده‌ای در درون و بیرون کشور نیز به‌دنبال مصادره انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه روز ششم مردادماه به‌نام روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نامگذاری شده است، بیان کرد: بیکاری امروز یکی از معضلات جامعه است و می‌توان گفت یکی از دلایل حاکم شدن این مشکل بر جامعه ضعف‌ مهارت‌آموزی و اهمیت ندادن به مهارت است.

وی اضافه کرد: متأسفانه امروز تنها به مدارک علمی توجه می‌شود در صورتی‌که علم بدون مهارت خاصیت چندانی ندارد و لازم است برای ایجاد اشتغال در جامعه به این موضوع توجه شود.

نکونام با اشاره به اینکه دشمنان از سنگر نمازجمعه احساس خطر می‌کنند، افزود: دشمن در تلاش است با تبلیغات سوء،  جوانان را از حضور در نمازجمعه دلسرد کند؛ زیرا نمازجمعه مرکز بصیرت‌افزایی و هدایت کردن جامعه به سوی رستگاری است.

امام جمعه شهرکرد در پایان اظهار کرد: نمازجمعه امروز به برکت انقلاب اسلامی جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است و هیچ‌کدام از ما مجاز نیستیم با تسامح و تساهل از این امر شرعی عبور کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول