اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

فارس گزارش می‌دهد

بازی با آبروی مردم و نظام با شانتاژ رسانه ای

شانتاژ رسانه‌ای و انتشار ویدیویی کوتاه با مضمون لجن‌مال کردن کرامت ملت و خدشه‌دار کردن آبروی یک استان و کشور شاید گناهی نابخشودنی از سوی برخی افراد مسئول در کشور است که با احساسات مردم بازی کرده و دشمنان قسم‌خورده ملت را شاد می‌کنند.

بازی با آبروی مردم و نظام با شانتاژ رسانه ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد از پنج‌شنبه‌شب تاکنون اگر در فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی فقط عنوان خراسان شمالی یا بجنورد را جستجویی کوتاه داشته باشید، با یک پست و عنوانی مشخص همراه با انبوهی از اکانت های موجود در این فضا که اقدام به نشر آن کرده‌اند مواجه می‌شوید.

انگار تاکنون تمام ضدانقلاب به این اندازه با انتشار این کلیپ خوشحال نبوده‌اند و دستاویزی چنین محکم را برای ذبح انقلاب و نظام نیافته‌اند.

ویدئویی کوتاه با توضیحاتی که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد به‌سرعت در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌شود تا می‌رسد به‌دست کسانی که در کمین نشسته و منتظر چنین روزها و سوژه‌هایی هستند تا پنجه‌ای بر چهره نظام بکشند.

یک عضو متخلف شورای شهر بجنورد که ید طولانی در تعرض و سوءاستفاده از بیت‌المال مسلمین دارد با وقاحت تمام ضعف و بی‌تدبیری امثال خود را که مسئولیتی در کشور دارند به‌پای نظام اسلامی می‌نویسد. به‌راستی حد یقف این وقاحت تا کجا تعریف می‌شود؟!

اصل داستان از این قرار است که جناب عضو شورا در پشت صندلی خود نشسته و درحالی‌که جعبه بزرگ شیرینی بر روی میزش خودنمایی می‌کند از شخصی که در آنجا ایستاده می‌خواهد تا دوربین موبایل خود را روشن و کرامت یک انسان دردکشیده را که برای امداد و کمک به‌اشتباه سوی او رفته‌اند را به تصویر بکشد تا رفع تکلیفی از خود و همفکرانش که دست‌پخت مدیریت آنها مردم نجیب را به این وضع رسانده را بکند.

مادر رنجور از درد نابینایی فرزند، معصومانه به دوربین نگاه می‌کند و شرح ماوقع می‌دهد که چگونه عزیز دلبندش به علتی که نبود قطره چشم دو هزارتومانی عنوان می‌شود این‌گونه کورسوی امید خود به آینده را ازدست‌داده است.

مادر و پدر عاجزانه به یک مقام مسئول که هیچ ارتباطی به برآورده شدن این‌گونه مشکلات ندارد و فقط جهت سوءاستفاده از درد مردم آنجا نشسته التماس می‌کنند که چرا باید نازدانه شان این‌گونه معلول شود.

پرده دوم و نهایی این نمایش تهوع‌آور که هدفی جز تخریب یک خانواده نیازمند را ندارد ازاینجا آغاز می‌شود که جناب عضو شورای شهر با هنرمندی مثال‌زدنی نقش خود را ایفا می‌کند.

آنجا که او انگشت اتهام به سمت باورهای مردم می‌برد و درودیوار این نظام را به باد تمسخر و تهمت ناجوانمردانه می‌گیرد.

او که دیگر رسانه‌های استانی ارضایش نمی‌کند و قصد نفوذ به قاب تلویزیون در سطح ملی را دارد قول می‌دهد که هر هفته چنین سیاه نمایی و لجن‌مال کردن ارزش‌ها و کرامت انسانی نیازمندان واقعی را به نمایش بگذارد و منتشر کند.

ای‌کاش او و هم‌قطارانش به‌جای بهره‌کشی از عواطف مردم با پرداخت پول‌های ناچیز برای یک بار هم که شده با معرفی نهادهایی چون درمانگاه جوادالائمه که روزهای جمعه جهت استعانت محرومین ویزیت رایگان را چند سالی است در دستور کارهای خود قرار داده علاوه بر حل مشکلات زمینه را برای کور شدن و کر شدن افراد جامعه ایجاد نمی‌کرد.

روی دیگر سکه کوری

بلافاصله پس از انعکاس ویدیوی این خانواده و سوءاستفاده کانال‌های ضدانقلاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جهت بررسی و پیگیری این مشکل به همراه یک چشم‌پزشک به منزل این خانواده مراجعه کردند و دریافتند که واقعیت با آن چیزی که عضو شورای شهر بیان کرده متفاوت است.

پیمان فیضی در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تشریح این دیدار می‌گوید: متخصص چشم‌پزشک پس از معاینه با قاطعیت می‌گوید که متأسفانه یک چشم این کودک به‌صورت مادرزادی نابینا و چشم دیگر هم آب‌سیاه وخیم دارد و متأسفانه دو چشم این کودک نازنین فاقد بینایی هستند و این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی با کمبود دارو و قطره چشم ندارد.

نکته قابل‌تأمل این است که به گواه آمار رسمی منتشرشده استان خراسان شمالی دارای رتبه برتر خیرین سلامت در کشور می‌باشد و پس‌ازاین ماجرا بسیاری از داروسازان و پزشکان با ناراحتی از این اقدام ناشایست خواهان برخورد نهادهای نظارتی و امنیتی با مسبب این آبروریزی که حالا با گسترش فضای مجازی ابعاد جهانی هم گرفته را داشتند.

نکته دیگر اینکه مادر این فرزند که در کلیپ منتشرشده در حال صحبت و بیان مشکل خود است با ناراحتی تمام از این اقدام بیان می‌دارد: برای پیگیری امر دیگری به شورا رفتیم که عضو حاضر در این تصویر از ما درخواست کرد که صحبت‌هایم درباره فرزند بیمار خود را دوباره تکرار کنم تا اقدام به تصویربرداری کند.

این بانوی رنج‌کشیده در ادامه اظهار می‌دارد که به‌شدت از این اتفاق ناراحت است و به نظر می‌رسد این عضو شورا باکاری غیراخلاقی به تقطیع صحبت‌های این مادر رنج‌کشیده پرداخته تا شاید به نیات غیرانسانی خود برسد.

حال که این شانتاژ رسانه‌ای توسط یک عضو دارای سابقه محکومیت قضایی شورای شهر بجنورد لو رفته است و از سویی با آبروی بجنورد، خراسان شمالی، ایران و نظام و انقلاب بازی شده و دشمنان قسم‌خورده این ملت چون منافقین همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که باعث جمع شدن بساط آنها از کشور شد، خوشحال هستند بایستی مدعی‌العموم در خراسان شمالی همچون استان سیستان و بلوچستان اقدامی قاطع و انقلابی از خود به نمایش بگذارد تا شاید بتوان ذره‌ای از آبرو و کرامت این ملت را بازگرداند و دل ساکنین گنجینه معرفت‌ها و باب الرضا را نسبت به این حرکت غیراخلاقی اندکی تسکین داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول