اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«شاهین فرهت» این هفته مهمان «شوکران» می‌شود

دومین قسمت از برنامه تلویزیونی «شوکران» با حضور و اجراى اختصاصى پیانو توسط شاهین فرهت به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

«شاهین فرهت» این هفته مهمان «شوکران» می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین قسمت برنامه شوکران این هفته (8 مردادماه) به گفت‌وگو با دکتر شاهین فرهت موسیقى‌دان ٧١ ساله، پدر سمفونى ایرانى و دبیر جشنواره موسیقى فجر اختصاص یافته است.
بنا بر این گزارش، این برنامه با پیانونوازى دکتر فرهت آغاز خواهد شد و سپس وى درباره موسیقى پاپ در ایران و غرب، اصالت و ابتذال در موسیقى و رابطه هنرها با یکدیگر با پیام فضلى نژاد سردبیر برنامه گفت‌وگو می‌کند.
برنامه «شوکران» در اولین قسمت خود میزبان دکتر داوود هرمیداس باوند عضو هیات مؤسس انجمن علوم سیاسى و سخنگوى جبهه ملى روى آنتن رفت که بحث و گفتگوهاى زیادى را به همراه آورد.
«شوکران» محصول مشترک حوزه هنرى و شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگى على قربانى است که دوشنبه‌ها ساعت ٢١ روى آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهاى سه شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول