اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تشکیل اولین جلسه «هیأت‌های اندیشه‌ورز» معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

اولین جلسه شورای بررسی‌های استراتژیک و هیأت های اندیشه ورز معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد.

تشکیل اولین جلسه «هیأت‌های اندیشه‌ورز» معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اولین جلسه شورای بررسی‌های استراتژیک ( اتاق فکر) و هیأت های اندیشه ورز معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با حضور جمعی از مدیران، نمایندگان سازمان‌های مختلف، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و فرهیختگان در سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد.

جلیلیان سرپرست مرکز مطالعات اجتماعی و جرم شناسی و رئیس شورای بررسی‌های استراتژیک( اتاق فکر) و هیأت‌های اندیشه ورز با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از خرد جمعی، تقلیل ضریب خطای تصمیم‌گیری و اهمیت بسترسازی به منظور کاهش انحراف معیارهای کارکردی گفت: ضرورت شناسایی فرصت‌ها و تهدید‌های پیش رو، ایجاد اتاق فکر وهیأت‌های اندیشه ورز را در این معاونت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی اضافه کرد: هر سیستم و سازمانی با هر اندازه بهرگیری از ظرفیت دانش و مدیریت اطلاعات و مدیریت اندیشه، نیاز به بارش فکری و بهره گیری از ظرفیت و مدیریت دانش دارد که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نیز از این قاعده مستثنی نیست و به رغم بهره گیری  از ظرفیت مطالعات اجتماعی، جرم شناسی، روانشناسی و سایر علوم، خروجی پژوهش‌ها و مدیریت برنامه‌ریزی همچنان نیاز مبرمی به تفکر جمعی داریم تا به کمک هم بتوانیم مجموعه را به سمت اهداف و چشم انداز روشن که بخشی از آن پیشگیری از جرائم و آسیب های ناشی از آن است، راهبری فکری کنیم.

امیر رضایی مشاور و دبیر علمی اتاق فکر هم دراین نشست اظهار داشت: اتاق فکر به عنوان سکوی دانائی که برای راهبری فکری و جایگاه و خاستگاه هیأت های اندیشه ورز متبوع، با هم آیندی و دانش افزایی به تفکر جمعی می‌پردازد.

وی محوری ترین اقدام اتاق فکر را بسترسازی تولید فکر، مدل و الگویابی چند لایه‌ای متناسب با نیاز معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با رویکرد پیشنگر عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول