اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خبر داد

تحویل آپارتمان‌های بناسازان صدرا در شهریور 97

در بازدید معاونین استاندار فارس از پروژه مسکن مهر بناسازان رمضان شهر صدرا، روند پیشرفت پروژه مثبت ارزیابی و شهریور 97 زمان تحویل آپارتمان‌های باقی‌مانده اعلام شد.

تحویل آپارتمان‌های بناسازان صدرا در شهریور 97

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و فروزانی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس و هیأت همراه به‌اتفاق مدیران عامل برق، آبفا و مخابرات استان و معاونت بانک مسکن از پروژه مسکن مهر بناسازان رمضان این شهر جدید بازدید کردند.

رحمانی طی این بازدید روند اجرای کار را خوب ارزیابی کرد و از مجموعه اجرایی بخاطر عمل به وعده‌های داده‌شده به مردم تشکر کرد. وی خاطرنشان کرد: درگذشته به‌صورت مکرر خبرهایی از اعتراضات متقاضیان مسکن مهر در صدرا به گوش می‌خورد که بسیار ناخوشایند بود اما خوشبختانه در حال حاضر روند کار به‌گونه‌ای است که مردم به مسئولین صدرا اعتماد کرده‌اند و در چنین شرایطی تحمل مشکلات نیز برای ساکنین شهر آسان‌تر می‌شود.

خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا نیز در حاشیه این بازدید گفت: در ادامه بازدیدهای مکرر از پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر بناسازان رمضان، 2 نفر از معاونین استاندار فارس که از اعضاء هیأت مدیره شرکت نیز هستند از این پروژه و مدرسه و زمین ورزشی واقع در سایت این پروژه بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: روند تحویل 450 واحد از این پروژه که بهمن‌ماه سال گذشته افتتاح‌شده بود، در هفته‌های گذشته آغازشده است و 550 واحد دیگر نیز به یاری خداوند شهریورماه و در ایام هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا خاطرنشان کرد: طی این بازدید ایراداتی همچون مشکلات روشنایی و برق محوطه و معابر پیرامونی و لوله‌کشی آب و فاضلاب برخی نقاط از پروژه بناسازان رمضان به چشم می‌خورد که طی چند هفته آینده برطرف خواهد شد.

در ادامه این بازدید از روند عملیات اجرایی تصفیه‌خانه غرب شهر صدرا و پروژه بزرگراه صدرا به دوکوهک نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول