اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل حمل و نقل سمنان خبر داد

ثبت 12 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از ثبت بیش از 12 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی این استان در تیرماه 97 خبر داد.

ثبت 12 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان

احسان منصورکیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارا بودن یکی از شریان‌های مهم و پرترافیک کشور اظهار کرد: استان سمنان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در طی سال به خصوص تعطیلات نوروزی و ایام تابستان از تردد بالایی در محورهای ارتباطی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس نتایج استخراج‌شده از 54 دستگاه ترددشمار نصب‌شده در محورهای مواصلاتی، بیش از 12 میلیون خودرو در تیرماه امسال از محورهای استان عبور کرده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: در این بین، محور شریف‌آباد- ایوانکی و بالعکس بیشترین تردد خودروها را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند. همچنین وسایل نقلیه سنگین 23 درصد از کل تردد را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

منصورکیایی با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ترددشماری و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌گیرد، گفت: بیش از 23 هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از 59 سامانه‌های ثبت تخلف در تیرماه در جاده‌های استان ثبت شده و برای مرکز اجرائیات ناجا ارسال شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان اظهار داشت: هم‌وطنان می‌توانند از امکانات جامع سامانه 141 برای مدیریت بهینه سفرهای خود استفاده کنند.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول