اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

دیوان محاسبات قاطع و بدون اغماض با تخلفات اداری برخورد می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دیوان محاسبات قاطع و بدون اغماض با تخلفات اداری برخورد می‌کند.

دیوان محاسبات قاطع و بدون اغماض با تخلفات اداری برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان دیوان محاسبات استان ایلام اظهار داشت: دیوان محاسبات قاطع و بدون اغماض با تخلفات اداری برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی وظایف قانونی خود را دقیق و مقتدرانه انجام دهند بسیاری از تخلفات موجود روی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: داشتن رویکرد پیگیرانه و برخورد بدون اغماض و ملاحظه‌کاری با تخلفات اداری از مهمترین وظایف دیوان محاسبات است.

امام جمعه ایلام با اشاره به وضعیت کنونی بازار به ویژه بازار سکه و ارز اضافه کرد: در شرایط کنونی برخورد مقتدرانه و سنجیده با اخلالگران اقتصادی هم توسعه و رفاه اجتماعی کمک می‌کند و هم از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری می‌شود.

محمدی‌منش مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این دستگاه نظارتی را به استحضار آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام ارائه کرد.

وی ادامه داد: تعامل سازنده با دستگاه‌ها رویکرد پیشگیری از فساد و برخورد قاطع با تخلفات مهم ترین اولویت دیوان محاسبات است.

انتهای پیام/2246

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول