اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نمی‌توان شرایط ضیایی هنگام مصاحبه را قضاوت کرد

افشاردوست: ضیایی مدیری با تجربه و تحصیلکرده است/ هیچکس پرخاشگری را تایید نمی‌کند

پشکسوت والیبال گفت:ضیایی مدیری با تجربه و تحصیلکرده است، اما کسی شرایط او هنگام مصاحبه را نمی‌داند.

افشاردوست: ضیایی مدیری با تجربه و تحصیلکرده است/ هیچکس پرخاشگری را تایید نمی‌کند

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اتفاقاتی که روز استقبال از تیم ملی والیبال جوانان ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) بین ضیایی و یک خبرنگار رخ داد، اظهار داشت: به هر حال باید بدانیم ورزش با رسانه زنده است. ضمن اینکه منابع مالی هم اهمیت خاصی برای ورزش دارد و این امر هم بازهم بستگی به همکاری رسانه‌ها دارد. در مجموع نمی‌توان ورزش و رسانه را از هم جدا کرد.

وی ادامه داد: تیمی توانسته قهرمان آسیا شود که پیش از هر چیزی باید این موفقیت را به خانواده والیبال، مسئولان، زحمت‌کشان فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی جوانان تبریک بگویم. قطعاً وقتی تیمی به موفقیت می‌رسد نشان می‌دهد که مسئولان، مربیان و بازیکنان تلاش خوبی داشتند. رسانه‌ها هم مثل همیشه به والیبال لطف داشتند و به خوبی این موفقیت را بازتاب دادند که باید از آنها هم تشکر کنم، اما گاهی سوال هایی مطرح می‌شود که شرایط را برای پاسخ‌دهنده سخت می‌کند.

 

دبیر سابق فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: آستانه تحمل افراد مختلف متفاوت است؛ ضمن اینکه هیچکس پرخاشگری را تایید نمی‌کند. ما هیچ وقت نمی‌توانیم شرایط ضیایی در هنگام آن مصاحبه را قضاوت کنیم؛ شاید در آن لحظه رئیس فدراسیون به دلیل سفری که داشت خسته بود، ضمن اینکه در جریان مسابقات هم استرس و فشار زیادی روی او بود تا تیم ملی جوانان بتواند این مدال طلا را کسب کند.

افشاردوست افزود: به هر حال مدت زیادی نیست که ضیایی ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است و کسب چنین مدالی بسیار برایش اهمیت دارد که خوشبختانه حاصل شد. ممکن است ضیایی سفر سختی داشته و در لحظه نتوانسته پاسخ مناسبی برای سوال خبرنگار پیدا کند. چه بهتر بود که خبرنگار و رئیس شرایط یکدیگر را درک و موضوع را خیلی راحت‌تر حل می‌کردند.

وی با اشاره به شخصیت و تجربه ضیایی عنوان کرد: ضیایی مدیری با تجربه و تحصیلکرده است. او سابقه حضور در بخش‌ها و استان‌های مختلف را هم دارد، اما ما نمی‌توانیم اتفاقی که رخ داده را قضاوت کنیم. رئیس فدراسیون والیبال دارای مدرک دکتری است و سال‌ها در بخش‌های مختلف خدمت کرده و بعید می‌دانم در حالت عادی از کوره در برود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول