اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

مدیرکل ارشاد اسلامی فارس خبر داد

برگزاری هفته پاسداشت «آیینه‌داران اندیشه و آگاهی» در فارس

مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری هفته پاسداشت آیینه‌داران اندیشه و آگاهی فارس ۱۳ تا ۱۸ مرداد در شیراز خبر داد.

برگزاری هفته پاسداشت «آیینه‌داران اندیشه و آگاهی» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صابر سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین برنامه‌های پاسداشت هفته خبرنگار از ۱۳ مرداد تا ۱۸ مرداد خبر داد.

وی برنامه‌های پاسداشت هفته خبرنگار را در سه محور، آموزشی، شهروند محوری و تکریم خبرنگاران دانست و بیان کرد: در تجدید میثاق خبرنگاران با شهدای رسانه امسال مهمان شهید پیمان بزرگ‌زاده هستیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس ادای احترام به خبرنگاران پیشکسوت فارس، تبلیغات محیطی هفته خبرنگار در سطح شهر، برگزاری نشست هم‌اندیشی ورزشی نویسان مطبوعات با حضور پژمان راهبر سردبیر پایگاه ورزش سه و کارگاه خبرنویسی پیشرفته در بعضی از شهرستان‌های استان فارس را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

سهرابی گفت: در دومین روز این هفته نمایشگاه عکس عکاسان خبری استان فارس با عنوان شات‌های شورانگیز در گالری تاروپود مرکز اسناد رسمی استان فارس و همچنین در روزهای بعد در ایستگاه نمازی قطار شهری افتتاح می‌شود.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های این هفته به برگزاری کنسرت اختصاصی آوای موج از بوشهر سه‌شنبه شب ویژه خبرنگاران و ضیافت شام چهارشنبه شب در باغ جهان‌نما به همراه خانواده و همچنین بازدید از رسانه‌های استان فارس اشاره کرد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس بیان کرد:  در راستای شهروند محوری روز سه‌شنبه برنامه بازدید از مرکز توان‌بخشی و بیمارستان‌های بیماری‌های خاص و عیادت از سالمندان باهدف تولید محتوای خبری از مشکلات این بیماران برگزار می‌شود.

سهرابی گفت: روز جمعه‌شب بازدید خبرنگاران از تخت جمشید تحت عنوان نور و صدا ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در پایان این هفته کتاب کاریکاتور خبرنگار و کاریکاتوریست احمدرضا سهرابی تحت عنوان «انگارنه‌انگار» و همچنین «کتاب یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها» نوشته حسن دهقان رونمایی می‌شود.

لازم به ذکر است در این هفته اماکن تاریخی و گردشگری و سینما ویژه اصحاب رسانه با ارائه کارت خبرنگاری تأیید اداره ارشاد اسلامی فارس رایگان است.

انتهای پیام/76023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول