اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حضور ستاره‌ها در لیگ های خارجی باعث افت کیفیت لیگ می‌شود

ناصری: برتری مس‌سونگون مقابل تاجیکستان خط و نشان خوبی برای رقبا است

دروزاه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: تیم مس با پیروزی مقابل تاجیکستان برای رقبای خود خط و نشان خوبی کشید و نشان داد که هنوز فوتسال ایران بالاتر از سطح آسیا است.

ناصری: برتری مس‌سونگون مقابل تاجیکستان خط و نشان خوبی برای رقبا است

رضا ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 9 بر 2 تیم فوتسال مس سونگون مقابل تاجیکستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌بازی خیلی خوب و هماهنگی را از مس شاهد بودیم،‌این تیم بهترین رأس‌های ایران و حتی چند بازیکن ملی‌پوش و بهترین‌های ‌آسیا را در اختیار دارد و امروز در اولین بازی خود عملکرد خوب و هماهنگی را از خود به نمایش گذاشت.

وی در ادامه گفت:‌تیم مس با این بازی برای سایر رقبای خود خط و نشان خوبی کشید و نشان داد که هنوز فوتسال ایران بالاتر از سطح آسیا است. امیدوارم این تیم بتواند دو سال ناکامی‌های فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا را جبران کند و قهرمانی این دوره از مسابقات جام باشگاه‌ها را کسب کنند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: فوتسال ایران توانایی‌ها و پتانسیل‌های زیادی در آسیا دارد و در حال حاضر یک الگوی خوب برای فوتسال این قاره است. اما متأسفانه در حال حاضر به دلیل نبود اسپانسر و حمایت‌کننده از باشگاه‌ها باعث شده که بازیکنان و مربیان ایرانی در خارج از کشور فعالیت کنند.

ناصری افزود:‌این موضوع زنگ خطری برای فوتسال ایران است البته رفتن بازیکنان و مربیان به خارج از کشور هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی، نکته مثبت آن این است که فوتسال ما کل آسیا تحت اختیار خودش قرار داده و نکته منفی که وجود دارد که اکثر بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند و نبود این بازیکنان و مربیان باکیفیت باعث می‌شود که لیگ ما را کمی تضعیف کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزشی کشور نگاه ویژه‌ای به فوتسال ایران داشته باشند و همچنین از خانواده فوتسال می‌خواهم که با اتحاد و همدلی دست در دست هم بدهیم که بتوانیم فوتسال ایران را به جایگاه واقعیش که قهرمانی در جهان است برسانیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول