اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

محکومیت یک‌هزار و 831 واحد متخلف در چهارمحال و بختیاری/ بخش کالا و خدمات پرتخلف‌ترین واحدهای صنفی

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری یک هزار و 831 پرونده به شعب بدوی سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری وارد شده است، گفت: بیش‌ترین پرونده وارده در بخش کالا و خدمات با 907 پرونده بوده است.

محکومیت یک‌هزار و 831 واحد متخلف در چهارمحال و بختیاری/ بخش کالا و خدمات پرتخلف‌ترین واحدهای صنفی

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری یک هزار و 831 پرونده به شعب بدوی سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری وارد شده است، گفت: از این تعداد یک هزار و 778 پرونده مختومه شده است که بیش‌ترین پرونده وارده در بخش کالا و خدمات با 907 پرونده بوده است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری 114 اکیپ گشت سیار با حضور کارشناسانی از مراجع نظارتی 752 بازرسی را انجام دادند که در این بازرسی‌ها 344 واحد دارای تخلف شناسایی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند و به 281 واحد متخلف نیز تذکرات داده شد.

وی در پایان گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته توسط سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت، دارو و درمان؛ واحدهای متخلف محکوم به پرداخت جزای نقدی به میزان حدود 39 میلیارد و 71 میلیون و 103 هزار ریال به صندوق دولت شدند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول