اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دونده ملی‌پوش در گفت‌و‌گو با فارس:

شاید جایی بروم که بیشتر به من بها دهند/ خداحافظ دو و میدانی

دونده ملی‌پوش اصفهانی گفت: در حال حاضر نظرم خداحافظی است مگر این‌که همه چیز تغییر کند، شاید جایی بروم که بیشتر به من بها دهند؛ در تیم ملی نجات غریق هم هستم اما دو و میدانی عشق من است.

شاید جایی بروم که بیشتر به من بها دهند/ خداحافظ دو و میدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز اسامی ملی‌پوشان  اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا از سوی فدراسیون دو و میدانی اعلام شد که در این بین نامی از فرزانه فصیحی و رضا قاسمی، دونده‌های اصفهانی دیده نمی‌شد.

پس از این اتفاق فرزانه فصیحی با انتشار پستی در اینستاگرام با ناراحتی از این‌که در بین ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی نیست از خداحافظی از ورزش حرفه‌ای یاد کرد.

فصیحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: 4 سال از عمرم را گذاشتم تا این روز برسد اما نشد، اگر بخواهم باز هم ادامه دهم باید 4 سال دیگر منتظر بمانم؛ این‌که دوباره 4 سال را با تمرین سخت و انتظار پشت سر بگذارم و باز هم نخواهند من را به مسابقات اعزام کنند، واقعا وحشتناک است.

وی افزود: امروز آخرین روز معرفی اسامی به کمیته مسابقات بوده است و فدراسیون نیز انتشار اسامی ملی‌پوشان را به روز آخر موکول کرد تا جای اعتراضی وجود نداشته باشد.

دونده سرعت اصفهانی با بیان این‌که کسی را مقصر نمی‌داند و از دست کسی ناراحت نیست، گفت: شاید حقم بود که در بین نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی باشم، وقتی 4 سهمیه به دختران داده شده، ای کاش این سهمیه‌ها را از ما سلب نمی‌کردند و فقط 2 نفر را اعزام کنند.

فصیحی همچنین اذعان داشت: در دوی 100 متر از نزدیک‌ترین ورودی‌ها بودم، در 200 متر هم خوب ظاهر شدم و می‌توانستم در دو ماده حضور داشته باشم، از بهترین‌های ایران بوده‌ام.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری خود نیز تصریح کرد: سطح بازی‌های آسیایی بالا است اما شاید می‌شد مدال هم گرفت؛ افرادی هم که الآن اعزام می‌شوند شاید 2 نفر بتوانند مدال بگیرند، البته که امیدوارم بیشتر مدال بگیرند چون افتخار ما است.

دونده سرعت اصفهانی در خصوص ادامه کارش نیز مطرح کرد: در حال حاضر نظرم خداحافظی است مگر این‌که همه چیز تغییر کند، تصمیمی 100 درصد نگرفته‌ام، شاید جایی بروم که بیشتر به من بها دهند؛ در تیم ملی نجات غریق هم هستم اما دو و میدانی عشق من است.

فصیحی در پایان ابراز کرد: از مسعود رحمانی مربی خودم که همیشه و بدون هیچ چشم‌داشتی به من کمک کرد و حمایتم کرد، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول