اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آبفا و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و اداره کل آموزش و پرورش این استان منعقد شد.

 انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آبفا و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی؛ اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور همفکری و گسترش همکاری‌های فرهنگی آموزشی بنا به ضرورت دانش‌افزایی و توسعه مشارکت جامعه دانش‌آموزی منعقد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان؛ افزود: جامعه دانش‌آموزی به لحاظ نقش و جایگاه ویژه خود در ساختن آینده‌ای آباد و همچنین اهمیت جایگاه اداره کل آموزش و پرورش در هدایت و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه دانش‌آموزان در جریان توسعه فرهنگی و اجتماعی باعث شد تا این تفاهم‌نامه منعقد شود.

وی موضوع اصلی این تفاهم‌نامه را همکاری و مشارکت در اجرای طرح‌های آموزشی اعم از علمی، فرهنگی و هنری با موضوع مدیریت مصرف آب عنوان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در 8 ماده به امضای مدیران ارشد دو دستگاه دولتی آبفا و آموزش و پرورش رسیده است.

جزء قاسمی افزود: توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های مشترک دو جانبه و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد فعالیت‌های مورد هدف در دو نهاد آبفا و آموزش و پرورش حلقه گمشده تضمین مصرف صحیح و بهینه آب در آینده استان بود که با اجرای این تفاهم نامه امیدواریم گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.

این مقام مسؤول گسترش دانش و به کارگیری توانمندی‌های سرمایه انسانی در جامعه دانش‌آموزی استان در راستای حفاظت از منابع آبی و استفاده بهینه از امکانات فکری و تجربی دو دستگاه در این زمینه را اقدامی مهم و تاثیرگذار در ترسیم آینده آبی کشور عنوان کرد و افزود: با حضور کارشناسان شرکت آبفا در مدارس و ارائه آموزش‌های نوین مدیریت مصرف، شاهد تغییرات محسوسی در نحوه مصرف آب خانوارهای استان خواهیم بود.

وی با اشاره مفاد مختلف این تفاهم‌نامه؛ گفت: به منظور پیشبرد مفاد این تفاهم‌نامه کارگروه اجرایی متشکل از کارشناسان و متخصصان هر دو دستگاه با عنوان کمیته مشترک مدیریت مصرف آب تشکیل می‌شود که پیگیری تحقق اهداف تفاهم‌نامه از جمله مهمترین وظابف این کمیته خواهد بود.

جزء قاسمی ایجاد هماهنگی، نظارت بر حسن اجرای تفاهم‌نامه و پیگیری مفاد تفاهم‌نامه را مهمترین وظایف کمیته اجرایی این سند همکاری برشمرد و افزود: مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان ناظران تام‌الاختیار این تفاهم‌نامه خواهند بود.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول