اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

20 شهر استان زنجان زیر پوشش GIS قرار می‌گیرد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به منظور شناخت دقیق از وضعیت شبکه برای 20 شهر در استان عملیات پیمایش زمینی انجام گرفت که با این اقدام مرئی و نامرئی بودن حوضچه شیرآلات شناسایی و همه موارد در نقشه‌ها درج شد تا با شناخت دقیق‌تر از وضعیت شبکه نسبت به کنترل و مدیریت بهینه آن اقدام شود.

20 شهر استان زنجان زیر پوشش GIS  قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در شهرهایی که زیر پوشش GIS قرار گرفته‌اند علاوه بر شناسایی وضعیت شیرآلات مرئی و نامرئی نسبت به درج نوع حوضچه‌ها در نقشه‌های GIS نیز اقدام لازم صورت پذیرفته است تا در زمان رفع حادثه با اطلاع از نوع و وضعیت حوضچه اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی افزود: از طرفی با توجه به اصلاح شبکه‌های ترسیم شده با داده‌های حوادث و اتفاقات و همچنین از بیلت‌های شبکه جدید الاحداث، داده‌های آماری موجود و درج شده در نقشه‌های قبلی به روزرسانی شده و اطلاعات ترسیمی به اطلاعات آماری شبکه و خط انتقال نزدیکتر شده و امید است در آینده نزدیک به شناخت دقیق‌تری از وضعیت شبکه در شهرهای استان دسترسی پیدا شود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به عقد قرارداد دقیق سازی موقعیت تاسیسات روی زمین در سال 96 افزود: پیگیری لازم در مورد برداشت اطلاعات صورت پذیرفته و قرارداد برداشت اطلاعات  تاسیسات، درصد رشد قابل توجهی داشته است که در آینده نزدیک خروجی اطلاعات حاصل از قرارداد فوق منجر به دقیق سازی موقعیت ترسیم تاسیسات آب و فاضلاب در نقشه‌های GIS خواهد شد.

جزء قاسمی با تاکید بر اهمیت شناخت وضعیت مشترکان در راستای ارائه خدمات بهتر و مشتری‌مداری تصریح کرد: اقدامات لازم در خصوص تهیه نقشه مشترکان صورت پذیرفت که در این مدت اقدامات لازم برای تهیه نقشه مشترکان شهرهای ماهنشان، دندی، زرین آباد، حلب، سلطانیه و صائین قلعه صورت پذیرفت که در حال حاضر روند اجرایی آن پیشرفتی بالای 80 درصد دارد.

وی با بیان به اینکه این شرکت در مرحله جمع‌آوری داده و به روزرسانی اطلاعات است؛ خاطر نشان کرد: امید است پس از اتمام این مرحله و درج اطلاعات در نرم افزار مربوطه شاهد اخذ تصمیمات هوشمندانه با استفاده از اطلاعات دقیق از شبکه و مشترکان و در نهایت ارتقای عملکرد شرکت باشیم.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول