اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

تلاش امدادگران اندونزی برای دسترسی به روستاهای دورافتاده

بعد از زمین‌لرزه قدرتمندی که اخیرا در اندونزی روی داد، امدادگران و نیروهای ارتش در تلاش هستند به روستاهایی که راه ارتباطی آن‌ها به دلیل وقوع زلزله قطع شده کمک کنند.

تلاش امدادگران اندونزی برای دسترسی به روستاهای دورافتاده

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تیم‌های امدادی در اندونزی در تلاش برای رسیدن به روستاهایی هستند که بعد از زلزله قدرتمند روز یکشنبه، راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، تیم‌های امدادی و پرسنل ارتش اندونزی در ادامه جست‌وجو برای نجات افراد زلزله‌زده در جزایر گردشگری «لومبوک» و «بالی»، به سمت روستاهای دورافتاده‌ای که ارتباطشان قطع شده رفتند.

این زلزله قدرتمند که به بزرگی ۶.۹ در مقیاس ریشتر روی داد تا کنون ۹۸ کشته و ۲۳۸ مجروح برجا گذاشته است. دو نفر از کشته‌شدگان در جزیره بالی بودند و مسئولان از احتمال افزایش شمار قربانیان خبر داده‌اند. 

بر اثر زلزله روز یکشنبه، هزاران خانه نیز در این جزایر تخریب شده اما تیم‌های جست‌وجو توانستند افرادی را از زیر خرابه‌ها نجات دهند. 

این زلزله حداقل ۲۳۰ پس لرزه شامل یک پس لرزه ۵.۴ ریشتری داشت و یک هفته بعداز زلزله دیگری روی داد که ۶.۴ ریشتر در همین منطقه گردشگری اتفاق افتاده بود و ۱۷ کشته و ده‌ها مجروح برجا گذاشته بود. 

مسئولان اندونزیایی تا کنون تعداد زیادی از گردشگران از این جزیره خارج کرده‌اند و به گزارش برخی رسانه‌ها گردشگران زیادی از این مناطق گریخته‌اند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول