اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

رسانه‌ها به اعتماد و اغنای مخاطب توجه کنند/ خبرگزاری فارس پناهگاهی برای نیروهای ارزشی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: به‌دست آوردن اعتماد مردم، نگهداشت این اعتماد و اغنای مخاطبان از نکات مهمی بوده که باید رسانه‌ها به آن توجه کنند.

رسانه‌ها به اعتماد و اغنای مخاطب توجه کنند/ خبرگزاری فارس پناهگاهی برای نیروهای ارزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌و المسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی و سرهنگ حمیدرضا برات‌‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) استان دقایقی پیش به همراه مسؤول بسیج رسانه استان و جمعی دیگر از مسؤولان سپاه انصارالرضا(ع) به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس استان بازدید کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در مسیری که قرار دارند باید جامعه را متحول سازند.

اکبرپور تصریح کرد: امیداست خبرنگاران در مسیر پاسداشت نقش خودشان را در حد توان انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این روزگار رسانه‌ها یکی از بهترین فعالان برای زمینه‌سازی تحرک و تحولات اجتماعی در جامعه هستند، یادآور شد: اما نکته مهم اعتماد مخاطبان به مجموعه‌های مختلف رسانه‌ای بوده و این سرمایه‌ای بوده که هر رسانه می‌تواند با جذب اعتماد به خود اختصاص دهد.

اکبرپور با اشاره به اینکه هر رسانه‌ای دارای ویژگی بوده اما تحت‌ تأثیر قرار دادن مخاطبان با اعتماد مردم مسؤولیت خطیری برای مجموعه رسانه‌ها است، اضافه کرد: نگهداشت و حفظ اعتماد مردم نکته بسیار مهمی بوده که به فعالیت جهادگونه‌ای که لازم است مجموعه رسانه‌ها داشته باشند باید به این نکته توجه شود.

وی گفت: رسانه‌ها باید به گونه‌ای اعتمادسازی در جامعه ایجاد نمایند که با نشر اخبار خود مخاطبانشان را اغناء سازند و دیگر نیاز به مراجعه به سایت‌ها و رسانه‌های معاند و خارجی وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اضافه کرد: شناخت زمان و مکان و تحولات اجتماعی برای رسانه‌ها از دیگر نکات مهم است تا  آرامش را به جامعه تزریق کنند و صدای بی‌صدایان را به گوش مسؤولان ذیربط و مرتبط برسانند.

وی ادامه داد: شناسایی کردن نقاط منفی و شناساندن آن به افراد مرتبط از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها است.اکبرپور با اشاره به اینکه خبرنگاران باید بلندگوی مردم باشند و این وظیفه در یک فضای صداقت‌گونه و باصفا اهمیت می‌یابد، تصریح کرد: به طور قطع رسانه مدافع حقوق دیگران بوده و نمی‌توانند بی‌توجه نسبت به اطرافشان باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: به‌دست آوردن اعتماد مردم، نگهداشت این اعتماد و اغنای مخاطبان از نکات مهمی بوده که باید رسانه‌ها به آن توجه کنند.

اکبرپور با بیان اینکه امروزه سرعت، صداقت و سلامت حرف نخست در اشاعه اخبار را می‌زند، اضافه کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها در پاسداشت و پاسداری از ارزش‌های استفاده شود زیرا امروز جامعه ما نیاز به پاسداشت از ارزش‌ها دارد.

وی افزود: مسؤولیت رسانه‌ها در شرایط کنونی سنگین بوده با توجه به اینکه دشمنان قصد دارند بر روی ارزش‌های نظام و انقلاب سرپوش بگذارند و رسانه‌های باید با بازگوی این ارزش‌ها از رسیدن دشمنان به هدفشان جلوگیری نمایند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به کنگره دو هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: این کنگره یکی از رویدادهای مهم فرهنگی به صورت ملی و استانی بوده که در خراسان‌جنوبی به عنوان بیستمین استان کشور اجرا می‌‌شود و می‌طلبد همه در تمام جوانب همکاری و مساعدت کنند.

اکبرپور ادامه داد: از رسانه‌ها درخواست داریم فضای جامعه را به سمتی ببرند که فضای شیرین شهادت به جامعه منتقل شود چون هر چقدر این فضا به جامعه منتقل گردد ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد و اگر در این حوزه موفق نشویم ناهنجاری‌ها جای هنجارهای اجتماعی را می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌های ارزشی ماننده خبرگزاری فارس پناهگاهی برای نیروهای ارزشی هستند.

انتهای پیام/69027/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول