اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

ویژه‌برنامه‌های سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در اسلام‌آباد غرب اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در اول ذیحجه برنامه‌های مختلفی در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در اسلام‌آباد غرب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام‌آباد غرب، ‌علی علی‌کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی سالروز ازدواج حضرت علی (‌ع ) ‌و حضرت فاطمه (‌س) که در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ازدواج آسان در جامعه ما باید رونق پیدا کند و آسیب‌های اجتماعی ازدواج شناسایی و راه‌حل‌های آن اجرایی شود.

برگزاری نماز جمعه 26 مرداد ماه با حضور امام جمعه و سخنرانی پیرامون مسائل مربوط به ازدواج‌؛ برگزاری همایشی ساعت 9:30 مورخه 27 مردادماه در سالن حضرت طاهره؛ اهدای د‌ه‌ها هدیه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره ورزش و جوانان، هلال‌احمر و کمیته امداد به عنوان کمک به زوجین جوان؛ برگزاری همایشی با عنوان «نقش ازدواج در کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان» در 28 مردادماه با همکاری  اداره‌های عضو کمیته تخصصی در مجمع غدیر ارشاد اسلامی؛ برگزاری همایش پیاده‌روی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج؛ از جمله برنامه‌های اجرایی این ایام در اسلام‌آباد غرب است که رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در این جلسه به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب در این ایام از پنج زوج جوان زیر پوشش با اهدای جوایز ‌و کمیته امداد امام خمینی(‌ره) این شهرستان نیز ‌از 15 زوج جوان با اهدای هدیه سه میلیون تومانی تجلیل به عمل می‌آورد.

 علی‌کرمی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج اجرای تئاتر با موضوع ازدواج در سالن حضرت طاهره را بر عهده دارد و همچنین سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب تهیه وسایل تدارکاتی و مدیریت برگزاری مراسم را انجام می‌دهد.

وی در پایان از برگزاری جلسه تخصصی با بانک‌ها در خصوص رفع موانع برای تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین خبر داد.

‌انتهای پیام/پ‌/‌م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول