اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

دبیر حزب موتلفه شاخه خراسان شمالی:

سربازان قلم خیانت‌های جبهه استکبار را افشا کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی شاخه خراسان شمالی عمل به وظیفه توسط خبرنگاران را کمک به‌نظام دانست و تصریح کرد: سربازان قلم می‌توانند در این شرایط خیانت‌های استکبار را افشا کنند.

سربازان قلم خیانت‌های جبهه استکبار را افشا کنند

علی احمدنیا در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد طی حاشیه جلسه ماهانه هیات مرکزی این حزب با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط خبرنگاران در استان اظهار کرد: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

وی در ادامه با تأکید بر دشمنی بیش از 40 ساله معاندین نظام با جمهوری اسلامی افزود: این دشمنان مخالف ادامه حیات جمهوری اسلامی هستند و البته در تمامی این توطئه‌ها از مردم سیلی خورده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شاخه خراسان شمالی انقلاب را پدیده‌ای نو در جهان غرب و شرق عنوان کرد و ادامه داد: آشوب‌های اویل انقلاب در بخش‌های مختلف کشور، قیام‌های مخالفین، کودتاها و سرانجام جنگ تحمیلی از جمله اقداماتی بود که با حمایت کشورهای استکباری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گرفت.

وی این مشکلات را باعث آبدیده شدن نظام دانست و گفت: امروز انقلاب در جهان سرافراز بوده و الگویی برای سایر کشورهای جهان در رهایی از ظلم مستکبرین شده است.

احمدنیا نقش رسانه در نقد اقدامات اقتصادی را پررنگ توصیف کرد و افزود: اطلاع رسانی درست و به موقع کار رسانه است و امروز این نقش مهم‌تر شده زیرا شرایط خاصی در انتشار اخبار در فضای مجازی به وجود آمده است.

وی عمل به وظیفه توسط خبرنگاران را کمک به‌نظام دانست و تصریح کرد: سربازان قلم می‌توانند در این شرایط خیانت‌های استکبار را افشا کنند و به کمک نظام بشتابند تا ملت ایران با یکدیگر بتوانند از این شرایط گذر کنند.

دبیر موتلفه در خراسان شمالی همچنین ضمن اظهار گلایه‌مندی در خصوص مدیریت اقتصادی دولت طی چند سال اخیر گفت: دولت مشکلات ایجادشده را نتوانست مدیریت کند و در برجام و مذاکرات مردم خسارت دیدند.

وی در انتها بیان کرد: موتلفه تشکیلاتی برآمده از نظام است که با تمام توان آمادگی خدمت به مردم را دارد و می‌توان با کمک به دولت تا برطرف شدن خطر همراه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول