اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کاهش خسارات وارده بر نیروهای مرزبانی با به روزرسانی امکانات/ امنیت پایدار در مرزهای کشور را شاهد هستیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با بکارگیری آخرین تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، شاهد کاهش خسارات وارده بر نیروهای مرزبانی هستیم.

کاهش خسارات وارده بر نیروهای مرزبانی با به روزرسانی امکانات/ امنیت پایدار در مرزهای کشور را شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از مرزداران ، سردار قاسم رضایی در بازدید از یگان‌های مرزی آذربایجان‌غربی در منطقه ماکو، اظهار داشت: وجود ۸۷۵۵ کیلومتر مرز کشورمان با ۱۵ کشور همسایه باعث تعاملات خوبی بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیروهای مسلح در مرزها شده است،  که این امر موجب تثبیت امنیت پایدار در مرزهای کشور به صورت مطلوب شده که وجود این امنیت پایدار؛ لطف خداوند و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مرزهای کشور آن هم با شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی، توسط مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی ناجا با قدرت و قوت مدیریت می‌شود، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی ‌مرزبانان در اجرای تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی برای مقابله با اشرار، گروهک‌های تروریستی و معاندین، کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در درگیرهای مرزی در مرزهای شرقی و غربی را داشتیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: مرزبانان ما به سبب مدیریت هوشمندانه و افزایش آموزش‌های مهارتی و اقدامات فنی، امروز یکی از مقتدرترین مرزبانان در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پایانه مرزی، گمرک بازرگان و پست کنترل‌های مرزی مرزبانی در بازرگان داشیتم، با همت همکاران و رزمندگان برای جلوگیری از قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرزی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول