اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری خبر داد

بام ایران میزبان جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری گفت: امسال استان میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها است، این جشنواره از دوم تا ششم شهریور برگزار می‌شود.

بام ایران میزبان جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران در سالن جلسات صدا و سیما چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مهرداد عظیمی عنوان کرد: همه افراد فعال در فضای رسانه‌ای، نوشتاری، مجازی و خبرگزاری‌ها عضو یک خانواده هستند و نباید بین آن‌ها جدایی باشد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بیش از 260 شبکه رسمی و هزاران شبکه مجازی علیه کشور ایران کار می‌کنند، رسانه جمهوری اسلامی یک‌تنه با این هجمه‌ها مقابله می‌کند بنابراین نباید اشکالات جزیی رسانه بزرگ‌نمایی شود.

وی بیان کرد: رسانه ملی به همه جریانات سیاسی در چارچوب نظام احترام می‌گذارد، اما نباید وابستگی سیاسی داشته باشد و زحمت افراد باید به درستی انعکاس داده شود.
عظیمی با اشاره به اینکه رسانه ملی تا به‌حال علیه جریان یا شخص سیاسی تبلیغ نکرده است، گفت: در انتخابات که اوج جریانات سیاسی است رسانه به انتخاب اصلح کمک می‌کند و انتخاب توسط مردم انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید مواظب جریان رسانه‌ای باشیم و هموار رسانه متعهد باشیم، ما متأثر از شبکه‌های اجتماعی هستیم و باید مرتب به روز بوده و تخصص رسانه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری جزو مراکز برتر کشور است، یادآور شد: صدا و سیمای استان در سال ۹۵ و۹۶ موفق به کسب مقام برتر در بین مراکز استان‌ها شد و در نوروز و رمضان ۹۷ جزء هشت مرکز تقدیر شده قرار گرفت.

عظیمی تصریح کرد: امسال چهارمحال و بختیاری میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها است، این جشنواره از دوم تا ششم شهریور برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هزینه‌های جشنواره برای اولین بار در کشور از اعتبارات ملی تأمین می‌شود و استان هیچ هزینه‌ای را برای برگزاری جشنواره متحمل نشده است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین ظرفیت استان گردشگری است و برگزاری این جشنواره می‌تواند به جذب گردشگر در استان کمک کند.

عظیمی با اشاره به اینکه رسانه باید پیگیر مطالبات مردم باشد، گفت: بحث کم‌آبی و تجمعات مربوط به آن که از صدا و سیمای استان پیگیری شده است، عدم شناخت استان در کشور و اشتباه گرفتن چهارمحال و بختیاری با استان‌های همجوار از جمله مطالبات مردم است که رسانه باید به آن بپردازد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول