اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

با معرفی برگزیدگان

فستیوال مهارت محاسبات ذهنی در سمنان پایان یافت+ تصاویر

سومین دوره فستیوال استانی مهارت محاسبات ذهنی (IQ Mas) با حضور 100 شرکت‌کننده در سالن غدیر سمنان پایان یافت.

فستیوال مهارت محاسبات ذهنی در سمنان پایان یافت+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل شرکت تعاونی دانش‌بنیان مبتکران آریا پارس IQ) Mas) ظهر امروز در مراسم پایان کار سومین دوره فستیوال استانی مهارت محاسبات ذهنی گفت: سومین فستیوال استانی در سمنان و با حضور 100 فراگیر از شهرستان‌های استان سمنان برگزار شد و دانش‌آموزان تقویت شده و پارامترهای حضور در فستیوال کشوری را کسب کردند و برترین‌ها در رقابت‌های هشتم شهریورماه در تهران که با حضور حدود 600 فراگیر از سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

سیدجواد صدرالسادات هدف از برگزاری این فستیوال‌ها را تقویت پارامترهای موفقیت شامل دقت، تمرکز، گوش دادن، مدیریت زمان، اعتماد به نفس و در مجموع حل مسائل و مصائب زندگی روزمره عنوان کرد و افزود: این افراد در آینده به هر شغلی که دست یابند، می‌توانند مدیران و تصمیم‌سازهای خوبی برای کشورمان باشند.

وی ادامه داد: این تعاونی توانسته با 235 نمایندگی در شهرستان‌های مختلف، یک هزار و 100 مدرس و حدود 18 هزار فراگیر را در کشور سازماندهی کند و این افراد در رقابت‌های خاص در مرحله شهرستانی حضور پیدا کرده و منتخبان به فستیوال استانی و در نهایت فستیوال کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی دانش‌بنیان مبتکران آریا پارس تصریح کرد: امیدواریم که با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای بتوانیم در سال آینده حضور این عزیزان و منتخبان کشوری را در فستیوال‌های بین‌المللی هموار کرده و شاهد ترقی و شکوفایی استعداد آن‌ها باشیم.

صدرالسادات افزود: این فستیوال برای اولین بار به میزبانی شهرستان سمنان برگزار شد که خوشبختانه با استقبال فراگیران و اولیای این عزیزان همراه بود و شاهد حضور مسؤولان این شهرستان اعم از فرماندار شهرستان سمنان و معاون فنی و حرفه‌ای استان بودیم که نشان می‌دهد اهمیت زیادی به این نوع فستیوال‌ها می‌دهند.

وی تصریح کرد: برای ما جای خوشحالی دارد که توانستیم میزبان حضور این عزیزان باشیم و در پایان جای دارد از نماینده IQ Mas در استان سمنان، سیده‌زهرا شجاعی‌لنگری و رسولی تشکر داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ این مسابقات در 9 سطح و در پنج مرحله تندنویسی، شنیداری چرتکه، شنیداری ذهنی، دیداری چرتکه و دیداری ذهنی انجام شد.

نماینده IQ Mas در سمنان در پایان به خبرنگار فارس گفت: مقام‌آوران، منتخبان و راه‌یافتگان به مسابقات فستیوال کشوری که در هشتم شهریور در تهران برگزار می‌شود، به شرح زیر هستند:

سطح KIDS: یاسمن شاهی، نیایش رحمانی، فاطمه فادیاقلی بیک، پارمیدا یزدانی

سطح START A: محیا ایزدپناه، سورنا رمضانی، امیرحسین عباسی، حسین زیاری، رامین سلطانی، آیلین صالح، امیرعلی آجودانی، پردیس کشاورزیان، صالحه ارغان، ضحی علایی، امیر حسام اسماعیلی، آیدا نوری گنجی، ستایش لواف

سطح START B: مهدیس خوش‌اقبال، سیده عسل عظیمی، معصومه طالبی، یاس مرزبان، سید محمدپارسا عمادی، سروش ملاحسنی، پارسا سنگسری، سنا ناظریه، بردیا الهیان

سطح START C: امیرحسین تیموری، بهنام طحانیان، فاطمه زهرا هنرمند، باران طحان، مانی داداشی، ابوالفضل شریفی، فرنوش شهریاری، گیتا حسینی، محمدرضا رهبر، مهراد مطلبی

سطح BASIC: امیرمهدی عباسی، امیرعلی ضیائی، فاطمه علایی ‌

سطح INTERMEDIATE. A: کوثر سلمانی، یاسینا قربان نژاد، فاطمه میرنژاد، فاطمه زیاری، محمدحسین قدس

سطح INTERMEDIATE. D: مهنا خلیلی، محمدحسن مؤمن آبادی، آیناز حقیقت، محیا قربان نژاد

سطح ADVANCED. A: عرشیا فتحی، محمدحسین دانایی، کسرا تیموری

سطح ADVANCED. B: پرهام رسولی

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول