اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرماندار دهاقان مطرح کرد

دهاقان رتبه نخست جذب تسهیلات روستایی در استان اصفهان

فرماندار شهرستان دهاقان از کسب رتبه نخست در جذب تسهیلات روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود 14 میلیارد جذب تسهیلات روستایی و حدود 6 برابر تسهیلات ابلاغی جذب داشتیم.

دهاقان رتبه نخست جذب تسهیلات روستایی در استان اصفهان

علی اصغر قاسمیان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهاقان، اظهار داشت: هفته نکوداشت شهرستان دهاقان شروع شده و همه مدیران و مسؤولان در حال برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری در سطح شهرستان هستند تا این هفته به عنوان یک رویداد بزرگ و تاریخی در خاطره‌ها ثبت شود.

وی با بیان این‌که در 22 مرداد ماه یک اتفاق تاریخی برای مردم شهرستان دهاقان رقم خورد، افزود: 22 مرداد، روز نکوداشت شهرستان دهاقان را گرامی می‌داریم در این روز یک اتفاق تاریخی برای مردم شهرستان دهاقان رقم خورد و از بخش به شهرستان ارتقا یافتند.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 17 زوج در روستای قمبوان دهاقان برگزار شد و علاوه بر آن به مناسبت هفته نکوداشت شهرستان دهاقان جشنی برگزار شد تا روستائیان هم در این رویداد شریک و سهیم باشند.

وی ارتقای دهاقان از بخش به شهرستان را یک اتفاق تاریخی دانست و افزود: این ارتقا به عنوان یک تحول خوب و تاریخی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و عمرانی قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های این هفته شروع شده و تا 28 مرداد ادامه دارد و همه می‌توانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

 قاسمیان اعلام کرد: برنامه‌های متنوع و مختلفی از جمله فرهنگی، اجتماعی و جنگ شادی برای این هفته در نظر گرفته شده که جشنواره شعر و ادب و رونمایی از کتب مولفان دهاقانی هم از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

 وی تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی را پررنگ دانست و تصریح کرد: تلاش همه مسؤولان، نمایندگان، قوای سه گانه و ریاست جمهوری در جهت رفع مشکلات کشور خصوصاً مشکلات اقتصادی متمرکز شده و شاهد ثمرات آن خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دهاقان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را سبب رونق اقتصادی و اشتغال در روستاها دانست و  بیان کرد: یکی از طرح‌های دولت برای رونق اقتصادی ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بوده که بسیار مناسب و به صرفه برای روستائیان است.

 وی گفت: علیرغم همه مشکلات اعتبارات و تسهیلات روستای در اختیار سرمایه‌گذار و تولید کننده قرار می‌گیرد و در شهرستان دهاقان رقم ابلاغی که دولت برای این منظور اختصاص داده را به خوبی جذب کرده‌ایم و استقبال خوبی شاهد بودیم.

 قاسمیان از کسب رتبه نخست در جذب تسهیلات روستایی شهرستان دهاقان در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود 6 برابر تسهیلات ابلاغی جذب داشتیم و موفق به کسب رتبه نخست در جذب تسهیلات روستایی در استان شدیم.

قاسمیان با بیان این‌که 14 میلیارد جذب در راستای تسهیلات روستایی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: روستائیانی که جویای کار هستند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و ما هم‌چنان منتظر متقاضی در این امر هستیم.

22 مردادماه را روز تاریخی برای شهرستان دهاقان

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هفته نکوداشت شهرستان دهاقان و مراسم جشن ازدواج 17 زوج در روستای قمبوان دهاقان را گرامی‌ می‌داریم و ازدواج این عزیزان را در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)  را به فال نیک می‌بینیم.

وی 22 مرداد ماه را روز تاریخی برای شهرستان دهاقان دانست و افزود: هفته نکوداشت شهرستان دهاقان یادآور اتفاق مبارکی برای دهاقانی‌ها بوده و ارتقای شهر دهاقان از بخش به شهرستان در 22 مرداد ماه یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای مردم دهاقان قلمداد می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان اذعان کرد: برنامه‌های مختلفی در هفته نکوداشت شهرستان دهاقان اجرا می‌شود که نتیجه زحمات بسیج، ارشاد، شوراها، دهیاری‌ها و سایر ادارات است و امیدواریم که همه استفاده خوبی از این برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/63099/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول