اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

برخی به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی برای سوء استفاده هستند

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: سرمایه‌های معنوی هر جامعه‌ای بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد اما برخی به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی برای سوء استفاده هستند.

 برخی به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی برای سوء استفاده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ غلامرضا یاوند عباسی امشب در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد:  سرمایه کشور از دوران دفاع مقدس به قدری بزرگ بود که کشورهای در صف مقاومت از آن استفاده می ‌کنند؛ از همین رو سرمایه‌های معنوی هر جامعه‌ای بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد؛ اما برخی به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی برای سوء استفاده هستند.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به حمله سال 2006 رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان و درگیری 5 هزار نیروی لبنانی در این جنگ بیان کرد: روند در این جنگ طوری بود که این رژیم غاصب به دنبال راه حلی برای خاتمه جنگ بود چرا که هر روز حزب الله با قدرت بیشتری پیش رفته و قدرتمندتر از قبل در جنگ ظاهر می‌شد.

وی همچنین به یورش رژیم غاصب صهیونیستی به غزه در سال 2008 اشاره کرد و افزود: در این جنگ نیز مردم غزه 22 روز مقاومت کرده و با موشک‌های خود رژیم اسرائیل را به زانو در آوردند.

یاوند عباسی در ادامه با تاکید بر الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس؛ بیان کرد: در همین راستا سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان ابلاغ شده و کف خدمات رسانی به رزمندگان 45 روز عنوان شده است.

 

*بازدید 190 هزار نفر از فصل شیدایی

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه ضمن اشاره به اجرای برنامه فصل شیدایی در زنجان اظهار کرد: در طول اجرای نمایش 190 هزار نفر از آن بازدید کردند.

رضا حسینی با اشاره به استقبال مردم زنجان از برگزاری این نمایش تصریح کرد: هر شب 450 نفر عوامل اجرایی در این کار دخیل بودند و در برخی از شب‌ها 20 هزار نفر از این نمایش استقبال کردند.

مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی فعالیت دستگاه‌ها در حوزه ایثارگران اظهار کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در زمینه ایثار و شهادت دستگاه‌های اجرایی استان مطلوب عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول