اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

31 مردادماه صورت می‌گیرد

رونمایی از مصاحبه‌های جعفری‌جوزانی در ملایر/ اکران «پشت دیوارهای سکوت» در سینمابهمن

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ملاير گفت: کتاب «گردش تصویر» هنرمند فاخر ملایر مسعود جعفری‌جوزانی 31 مرداد ماه در با حضور این هنرمند در ملایر رونمایی می‌شود.

رونمایی از مصاحبه‌های جعفری‌جوزانی در ملایر/ اکران «پشت دیوارهای سکوت» در سینمابهمن

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی است وجود هنرمندان فاخر و به‌نام را یکی از افتخارات این شهرستان دانست.

وی یکی از افتخارات بزرگ شهرستان ملایر را مسعود جعفری جوزانی دانست و افزود: ایشان یکی از شاهکارهای سینمای ایران در عرصه کارگردانی و فیلنامه‌نویسی است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اینکه این مفاخر و الگوهای فرهنگی و هنری باید به نسل جوان معرفی شوند، اظهار کرد: به همت مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور کتاب زندگینامه مسعود جعفری جوزانی گردآوری شد.

وی با بیان اینکه این کار فاخر فرهنگی با عنوان «گردش تصویر» 31 مردادماه در ملایر رونمایی خواهد شد، بیان کرد: این کتاب حاصل 20 جلسه مصاحبه با جعفری‌جوزانی است که توس مرکز استاد و کتابخانه ملی غرب کشور به رشته تحریر درآمده است.

جمالی‌زاده از تهیه 40 پوستر از فعالیت‌های هنری مسعود جعفری‌جوزانی توسط این مرکز خبر داد و با بیان اینکه این رونمایی همراه با تجلیل از این هنرمند خواهد بود، گفت: همزمان با  آیین رونمایی از کتاب و تجلیل، یک نمایشگاه نیز از 30 مرداد به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد دایر می‌شود.

وی با اشاره به توزیع پوستر نمایشگاه عکس و کتاب زندگینامه مسعود جعفری جوزانی در شهرستان، فضای مجازی، نهادها و مکان‌های عمومی تصریح کرد: در پایان آیین تجلیل و رونمایی از کتاب این هنرمند، فیلم «پشت دیوارهای سکوت» در سینمابهمن ملایر برای نخستین بار اکران عمومی می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اضافه کرد: احتمالا برخی از عوامل این فیلم نیز همزمان با اکران عمومی فیلم  در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این یک رخداد بزرگ فرهنگی و هنری است که باید در سطح ملی انعکاس داده شود گفت: امیدواریم این آیین در راستای رویداد بین المللی همدان 2018، موجب جذب گردشگر به استان همدان شود.

 انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول