اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

3 سال بعد از بازدید قبل

آخوندی باز هم از ساختمان نیمه‌کاره بیمارستان مهدی‌شهر دیدن کرد

وزیر راه و شهرسازی سه سال بعد از بازدید قبلش از روند احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر، باز هم از این ساختمان نیمه‌کاره بازدید کرد.

آخوندی باز هم از ساختمان نیمه‌کاره بیمارستان مهدی‌شهر دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، استاندار سمنان، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و سایر مسؤولان از پروژه در حال احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر بازدید کردند.

برخی مردم مهدی‌شهر با انتقاد از روند کند احداث بیمارستان در حال ساخت این شهرستان می‌گویند: بیمارستان در حال ساخت مهدی‌شهر گویا طلسم شده است.

آخوندی در آذرماه سال 1394 همراه با استاندار سابق سمنان از روند احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر بازدید کرده بود.

آخوندی/ 1397/مهدی‌شهر 

امام جمعه موقت مهدی‌شهر هم با اذعان به اینکه بی‌عدالتی زیبنده نظام مقدس اسلامی نیست، تصریح می‌کند: امکانات درمانی موجود در شهرستان مهدی‌شهر عمدتاً خیرساز است و دولت‌ها کمتر به این بخش در شهرستان مهدی‌شهر کمکی کرده‌اند و این نه زیبنده نظام اسلامی است و نه زیبنده مردم شهری که به شهر امام زمان شهره‌اند.

آخوندی/ 1394/مهدی‌شهر 

به گزارش فارس؛ وزیر راه و شهرسازی به‌منظور افتتاح و بازدید از چندین پروژه راه به استان سمنان سفر کرد.

آخوندی بازدید از بزرگراه عباس‌آباد- کاهک، بازدید از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح گلوگاه به شاهرود، بازدید از بزرگراه شاهرود به آزادشهر، بازدید از محور دامغان- معلمان و جلسه هماهنگی و بررسی پروژه‌های شهرستان دامغان، بازدید از فرودگاه سمنان، افتتاح تقاطع غیرهمسطح مؤمن آباد سمنان، بازدید از محور باند دوم بزرگراه سمنان- فیروزکوه و همچنین جلسه ستاد ملی بازآفرینی در استانداری سمنان را در برنامه داشت.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول