اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازی سختی با قشقایی شیراز داریم

پورغلامی: بعد از ۶ سال با هواداران ملوان دیدار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بعد از ۶ سال دوباره با هواداران ملوان دیدار می‌کنم و امیدوارم با حمایت آنها به پیروزی برسیم.

پورغلامی: بعد از ۶ سال با هواداران ملوان دیدار می‌کنم

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزار نشدن بازی ملوان و خونه‌به‌‌خونه در هفته اول لیگ دسته اول گفت: ما خودمان را برای شرایط بازی آماده کرده بودیم. برگزار نشدن این بازی خیلی به سود ما نبود زیر از شرایط بازی دور شدیم و سعی کردیم با تمرینات بیشتر بازیکنان هماهنگی خود را حفظ کنند. ۳ امتیاز گرفتیم اما حیف شد که مردم از دیدن یک بازی خوب محروم شدند. به هر حال حریف مشکلاتی داشت که حرفه‌ای نیست من در مورد آنها صحبت کنم. ملوان و سایر عوامل در زمین حضور داشتند و خونه‌به‌‌خونه در میدان حاضر نشد.

پورغلامی در مورد دیدار با قشقایی شیراز در روز یکشنبه اظهار داشت: این تیم در هفته اول غافلگیر شد که با ۴ گل شکست خورد. بنابراین ما نباید فکر کنیم بازی آسانی در پیش داریم، مطمئناً بازی سختی برای ما خواهد بود. ملوان تیم خوبی است و شکل فوتبالمان را هم تغییر داده‌ایم. ما ضمن اینکه به دنبال نتیجه گرفت و ۳ امتیاز هستیم اما می‌خواهیم بزی زیبا و تماشاگرپسند هم ارائه دهیم و هوادارانمان را هم راضی نگه داریم. قشقایی شیراز هم تیم خوبی است که بازی درگیرشونده‌ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به حضورش در ورزشگاه تختی بعد از ۶ سال گفت: یکشنبه بعد از ۶ سال با هواداران ملوان روبه‌رو می‌شوم و حمایت آنها به تیم انرژی مثبتی خواهد داد، هرچند بخشی از ورزشگاه را به دلیل تعمیرات در اختیار نداریم، اما مسئولان به دنبال حل این مشکل هستند.

وی در مورد اینکه ملوان با منفی ۶ امتیاز مسابقات را شروع کرده، اظهار داشت: من در ابتدای حضورم در ملوان هم در این مورد به هیأت مدیره و  همچنین بازیکنان مسائل را بیان کردم. می‌دانم کار بسیار سختی در پیش داریم اما کاری غیرممکن نیست. ما تلاشمان برای صعود به لیگ برتر انجام می‌دهیم. بقیه مسائل دست خداست. دقت کنید فصل گذشته یک تیم با تفاضل گل به لیگ برتر صعود کرد، بنابراین آغاز مسابقات با ۶ امتیاز منفی کار را دشوار می‌کند،‌با این حال ملوان تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا موفق شود. قطعاً حضور هواداران ما را دلگرم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول