اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

با شعار سازگاری با کم آبی صورت گرفت

صعود موفقیت‌آمیز کوهنوردان آبفای قم به بام ایران

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تیم کوهنوردی آبفای قم با شعار «سازگاری با کم آبی»به قله دماوند بلندترین کوه ایران با ارتفاع 5670 متر صعود کرد.

صعود موفقیت‌آمیز کوهنوردان آبفای قم به بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سعید عباسی با اشاره به صعود تیم کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان قم به بلندترین قله ایران اظهار کرد: این صعود به سرپرستی محمداشعری از مربیان فدراسیون کوهنوردی و طی 6 ساعت به طول انجامید.

وی یادآور شد: دکتر صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز تیم کوهنوردی آبفای قم متشکل از آقایان جاسب زنگنه، جواد خوش لقا، ناصر رضایی پور و رضا غفاری را در این صعود همراهی کرد.

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: کوهنوردان صعود به قله دماوند را از ساعت 4 صبح روز جمعه آغاز کردند و پس از طی مسیر ساعت 11 صبح به قله دست یافتند.

وی بیان کرد: تیم کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب تاکنون صعود موفقیت آمیز به قله برف انبار، علم کوه، شهباز، توچال و ویلی‌جیا داشتند و صعود به سبلان جزو برنامه های این تیم است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول